monet vuodet. Toisinaan ne turpoavat entisestään ja ovat vähän kipeät. Nielunäyte otettu ehkä noin kahden kolmen vuoden välein, kun on ollut jotain flunssantapaista, mutta mitään ei ole kasvanut, siis bakteerikasvu on ollut nolla. Toisinaan löyhkä tulee kurkusta ja sormella kun koskettaa nielurisaa, niin karmea bakteerihaju. Lääkäri on vaan huomauttanut, että mulla on suuret nielurisat.
Mikä tässä askarruttaa, niin olen helposti väsyvä enkä tahdo jaksaa ja se voimattomuus sitten aiheuttaa jopa masennusta. Ja nyt sitten olen jonkin aikaa syönyt masennuslääkettä muutamia erilaisia kokeiltu ja niistäkään ei tähän väsymykseen olen kunnolla apua.
Crp arvo on ollut luokkaa 8-11, joten se on luokiteltu normaaliksi. Veriarvot olleet kaikki hyviä.
Tarkoittaako suuret nielurisat tulehdustilaa ja jos niin mitä tässä pitäisi tehdä. Usein minulla on nielurisoissa jotain pikkuisia valkoisia pilkkuja. Kurkusta kipua silloin tällöin varsinkin oikealle korvaan, jolla puolella nielurisa on suurempi.
Se vaan harmittaa, kun on voimat vähissä ja kaiken aikaa voimaton kipeä olo ja sitten tämän voimattomuuden takia masennuslääkekin laitettu päälle ja mitään sellaista apua ei ole tästä lääkkeestä, jotta jaksaisin täysin hoitaa kaikki työasiani joka päivä niin kuin en sitten jaksa kotiaskareitakaan aina hoitaa kunnolla.
Mitä minun pitäisi tehdä?Neuvoja kaivataan.
Minulla on melko suuret niulurisat ja olleet jo
suuretnielurisat45vee
2
51
Vastaukset
- suuretnielurisat45vee
Tänään jälleen olen väsynyt. Viluttavaa oloa ja mielummin vuoteessa kuin lähdin liikenteeseen. Ihan vaan olen ajatellut voisiko tällainen asia kuin nielurisat aiheuttaa jopa niin suurta voimattomuutta ja sairauden tuntua, jokin infektio, ettei jaksa edes lähteä töihin. Olen huolestunut asiasta. Mitkään mielenterveyden lääkkeet eivät ole auttaneet asiaan, kun on kokeiltu. Onko kokemuksia, kertokaa, odottelen.
- suuretnielurisat45vee
Vastauksia odottelen. Väsymys jatkuu, vaikka masennuslääkekin on otettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1742139Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3131819- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821268Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251101
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972