Niin fiksu ja nuorekas ihminen!
Hänen äitinsä Sylvi eli melkein 100-vuotiaaksi.
Eila Roine
Näyttelijä
Eila Orvokki Roine-Auvinen on suomalainen näyttelijä. Elämäntyönsä hän on tehnyt Tampereen Työväen Teatterissa, missä hän oli kiinnitettynä vuodet 1951–1994 ja sen jälkeen vierailijana. Roine sai teatterineuvoksen arvonimen vuonna 1995. Wikipedia
Syntyi: 26. marraskuuta 1931 (ikä 84), Lohja
Puoliso: Vili Auvinen (v. 1955–1996)
Sisarukset: Esko Roine, Liisa Roine, Olavi Roine
Lapset: Tommi Auvinen, Janne Auvinen
Vanhemmat: Sylvi Annaliisa Raunio, Eero Roine
Eila Roine oli tänään Studio 55:ssä vieraana
6
1659
Vastaukset
- totuudellinen
Nuorekasko? Kyllä hän ihmisenä on fiksu, mutta ulkonäöltään tosi vanhan näköinen!
Ollut jo nuorena ikävän näköinen ulkomuodoltaan. - ikäisensä
Ikäisensä näköinen , ei lainkaan nuorekkaan näköinen.
- 10203000
VOI sinua pinnallista,
ulkomuotoa vain tyhmästi silmät tapilla vahtaavaa!
Aloittajan kanssa olen tasan samaa mieltä:
" Niin fiksu ja nuorekas ihminen! "
Käyttäytymisestään näkyy viisaus, ystävällisyys ja nuorekkuus!
Kaikki rakastettavat ominaisuudet. - LinneaP
Kymmenen vuotta melkein aikaisemmin syntynyt kuin minä, mutta ihalla täytyy älyään ja osaavuuttaan.
- 1ullamirjami
Niin --nyt onkai puhe persoonasta ihmisenä , joka minunmielestäni on sitä minkälainen hän oli ihmisenä (ON) . Jos kävisin vielä katsomassa hänen ohjelmaa joka on Studio 55 - ja kun aloittajakaan ei puhunut hänen ukonäöstään . --niin että Taiteilijana (tunnen ) olen paljon tutustunut häneen Tampereen työväen teatterin lukuisissa näytelmissä ,missä hän oli .ja hyvä näytteliä oli , vaikka hänen Sukunsa oli kuuluisampaa . koska Eero isä ja veli Esko olivat TV"ssäkin - Varsinkin Esko siinä hupailusaa Tankkitäyteen poliisina -
No nyt katsomaan sitä"55 "ohjelmaa- 1ullamirjami
Harmi ,sehän tulee vasta taannehtivasti 9/3 . Mutta kiitos vinkistä .
7598456 kuka sitten lienetkin.
Aion katsella niitä aikaisempia lähetyksiä myöskin . Sielähän ne olivat Studio 55 ohjelmat Ja näkyvät jopa ulkomaillakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751430Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2481332Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1531113Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551088- 51795
- 65774
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62757Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39738Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44711- 30647