Tykkäättekö muut freeroamata gta 5:ssa ajan kuluksi paikkoja ihaillen ja ihmetellen? Itse pelasin pelin jo läpi mutta vasta nyt jälkeenpäin tajusin miten hemmetin yksityiskohtainen maailma on. Etenkin äänipuoli on todella hyvin toteutettu ja sen takia suosin kävelyä ja pyöräilyä kaupunkien ja pienempien pitäjien keskellä.
GTA5 free-roam
1
86
Vastaukset
- Jackal_5on
Kyllä tykkään/tykkäsin. En ehkä sanoisi että se ihan veti vertoja GTA San Andreaksen vastaavalle samoilulle, mutta oli se monellaki tapaa sytyttävä kokemus nähdä ammoisen suosikki-hiekkalaatikkopelini miljöö päivitettynä HD-grafiikoille. Itse sain varmaan kaupunkimiljöitä enemmän tunnelmaa irti metsistä ja vuoristoista karauttaessani ajopelilläni auringonlaskun kultaaman maiseman poikki tunnelmallisen pop- tai rock-musiikin pauhatessa samaan aikaan radiosta. Unohtamatta myöskään pelin päivitettyä vesistöä ja merenpohjaa, jota myöten tuli kahlattua useamman kerran ihan silkan veden alaisten maisemien ihastelun vuoksi, vaikka olisinkin toivonut että jälkimmäiselle olisi annettu vähän isompi rooli myös varsinaisessa tarinassa.
Itselläni tätä samoilua tuli harrastettua lähinnä pääjuonen pelaamisen ohessa, johtuen lähinnä omasta videopelien läpäisymallistani, jossa pyrin ottamaan pelistä kaiken mahdollisen irti mahdollisimman yhdeltä istumalta. Tämä isolta osin siksi, että kun pelin tarina on loppu niin on minun silmissäni yleensä koko muukin peli ohi, enkä yleensä jaksa käyttää siinä vaiheessa enään aikaani mihinkään triviaalimpaan pikku värkkäilyyn päämäärättömän haahuilun, vapaaehtoisten sivutehtävien ja irtonaisten juonenpätkien parissa, kun kaikki ison skaalan tapahtumat on jo käyty läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22452Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001247
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35722