Moi!
Opiskelen ekaa vuotta yliopistolla ja viime aikoina intohimoni valokuvaus kirjoittaminen ovat kärjistyneet siihen, että tahdon kokeilla toimittajan työtä.
Opiskelen humanistisella puolella ensimmäistä vuotta ihan muita juttuja, vaikka niiden sovellusala riittääkin vaikka mihin.
Kysymys kuuluu, oletteko te/ kukaan tuntemanne menestynyt toimittajan ammattikuvassa (noin niinku osa-aikasena aka freelancerina) _ilman_ koulutusta? Haaveilen kovasti siitä, että voisin ottaa kameran kouraan ja taustatiedot yms tehtyäni (kärjistetysti) noin vain lähteä tekemään juttua.
Eikö hyvä aihe, oivaltava näkemys ja rohkeus niin sisältöön kuin muotoon olekin riittävää, jos intoa riittää?
Itseoppinut toimittaja -miten työllistyä?
luiluilui
2
242
Vastaukset
- build-your-own-media
Toimittajana tuskin viihtyisit - paremminkin luovana toimijana tässä median murroksessa. Laita osoite niin kerron lisää!
- Ylitarjontaa
Vain jutun ostajat puuttuvat. Mediatalot saavat juttunsa nykyään ilmaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753445Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1211797Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2551497- 741366
- 661245
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991117Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521109- 631001
- 22937
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35883