Nyt mun täytyy avautua tästä jollenki, nii kirjotan tänne.
Mul on ollu pitkää sellai juttu et mul alkaa todella herkästi seisoo, esim autossa jos tärisee tai muuta ja se kestää todella kauan. Myös jos vähänki joku koskee nii myös siitä. Kaverilla ei seiso vastaku on sellai tilanne vaik koskettelen penistä nii ei seiso siitä huolimatta.
Onko mulla joku ongelma alhaalla sit ku on noin herkkä vai mikä juttu....
Asia on todella inhoittava....
Seisokki koko ajan
19
352
Vastaukset
- Ohimenevä-haitta
Kyllä lähes jokaisella pojalla tulee seisokki bussissa, joten sitä ei tarvitse ihmetellä. Seisokki on myös yksilökysymys. Toinen on herkempi kuin toinen. Olet 16-17 vuotias jolla kuulukin olla lähes jatkuvasti jäykkänä, mutta se menee aikanopeasti ohi kun ikää tulee lisää.
- Hetkonen99
Okei, hyvä tietää.... Rupee pikkuhiljaa ärsyttää tää homma, varsinki ku istuu autossa, muualla ei seiso herkästi
- openmindedhetsku
Nautin siitä ajatuksesta et bussissa viereisellä penkillä kundilla seisoo. Mut muuten ei seisokit kiinnosta.
- freeballerboy
Sama täällä :) Käyn yleensä kädellä ennenkö lähen mihinkään, muuten seisois ihan jatkuvasti.
- heetero
Sit toinen hauska tilanne... Kundi tulee saunaan ja sil alkaa seisoo. Ei yhtään hävettävä juttu. Olkaa ylpeitä seisokista, monethan vain nauttii sellaisesta tilanteesta :)
Eikö se ole normaalia jos seisoo olkoon vaikka homo tai hetero :) Onko siinä mitään hävettävää ? Minun mielestäni ei ole ja on minullakin seisonut uimahallissa ja usein oli nuorena kalu/pili seisokissa suihkussa ja saunassa, eikä ukot silloin raiskannut minua, ainoastaan sanoivat onpa pojalla terhakka peli ;)
- seisootaas
aapolappi kirjoitti:
Eikö se ole normaalia jos seisoo olkoon vaikka homo tai hetero :) Onko siinä mitään hävettävää ? Minun mielestäni ei ole ja on minullakin seisonut uimahallissa ja usein oli nuorena kalu/pili seisokissa suihkussa ja saunassa, eikä ukot silloin raiskannut minua, ainoastaan sanoivat onpa pojalla terhakka peli ;)
"Eikö se ole normaalia jos seisoo olkoon vaikka"
Niin minustakin. Kun vain näen miehen, ahman tai maakotkan, niin heti seisoo ja pitkään. Ihan normaalia. Kyllä se ongelma olisi, jos ei seiso. seisootaas kirjoitti:
"Eikö se ole normaalia jos seisoo olkoon vaikka"
Niin minustakin. Kun vain näen miehen, ahman tai maakotkan, niin heti seisoo ja pitkään. Ihan normaalia. Kyllä se ongelma olisi, jos ei seiso.En tiiä miten normaalia se maakotkan tai valkopääkotkan kohdalla on mutta uskon että se kotka saattaa nauttia sen :) Tuskin olet elämässäsi nähnyt luonnossa yhtään vapaana olevaa ahmaa :) Vai sekoitatko ne ahmattiin ? Vai alkooko sinulla seisomaan vaaran tilanteessa ja kotkat ja ahmat ovat niitä joka seisottaa piliäsi ? Taidat olla poropoika hahaa koltta ?, inarin saamelainen ? Tunturi saamelainen miksi en tunne sinua :)
Ei mulla ainakaan ala seisomaan heti kun näen miehen ja yleensä lerpahtaa kun näen tai kuulen jostain vantaan tommista, uuh meillä jokaisella jokin fobia tai fobba :)
Yleistasolla se kyllä on ongelma jos ei seiso kalu :)
Kuinka moni poika/mies vaihtaa sellaisen jolla seisoo ?
Onko peepari jäännyt monesti vaille ? sinulla niitä useita pitkiä suhteita ollut miesten ja naisten kanssa ja olet alle 40v :D
- Hetkonen99
Mut se on jännä et miks mul alkaa seisoo just jossai autos tai vastaavas mut ei muuten
- freeballerboy
Pienikin tärinä vaikuttaa. Varmasti tosi yleistä et jos esim bussin taka osassa niin helposti seisoo.
Onks sul vaikutusta mitä housuja käytät? Mul ainakin farkuissa jäykistyy tosi helposti johtuen kovasta kankaasta ja sit vielä farkkujen sepaluksessa kylmät metaliset napit kun tuntuu kalua vasten niin seisoo jatkuvasti. Käyn kädellä aika usein niin se tietysti hillitsee seisokkia. Mut jos käytän chino housuja tai Adidas verkkareita niin ärsykettä seisokkiin ei tuu yhtä paljoo. Useimmin silti käytän farkkuja ärsykkeestä huolimatta. - kommandonako
freeballerboy kirjoitti:
Pienikin tärinä vaikuttaa. Varmasti tosi yleistä et jos esim bussin taka osassa niin helposti seisoo.
Onks sul vaikutusta mitä housuja käytät? Mul ainakin farkuissa jäykistyy tosi helposti johtuen kovasta kankaasta ja sit vielä farkkujen sepaluksessa kylmät metaliset napit kun tuntuu kalua vasten niin seisoo jatkuvasti. Käyn kädellä aika usein niin se tietysti hillitsee seisokkia. Mut jos käytän chino housuja tai Adidas verkkareita niin ärsykettä seisokkiin ei tuu yhtä paljoo. Useimmin silti käytän farkkuja ärsykkeestä huolimatta.Eiks sulla oo alushousuja siinä farkkujen ja kalun välissä? :D
- freeballerboy
kommandonako kirjoitti:
Eiks sulla oo alushousuja siinä farkkujen ja kalun välissä? :D
Ei oo. En käytä alkkareita.
- antaa-seisoa
Seisokki tulee jo ajatellessa seisokkia. Ei siinä sitten tarvitse kovin paljon hankausta ja tärinää, niin se toteutuu ihan luonnostaan.
- Hetkonen99
Mut mites, vaikuttaako se siihen että olen bi? Tuskin. Onko tällä asialla joku semmonen et tulee tietyssä vaiheessa ja häviää jossain vaiheessa? Kun tiedän ja tunnen hyvin kaverin, jolla ei seiso vaikka koskettelisin penistä, eikä hänellä ala seisomaan autossa ja sen sellaista?
Kuules... Voit olla aivan varma, että seisokkiherkkyytesi vähenee ikävuosien kertyessä.
Seksuaalinen suuntautumisesi ei vaikuta asiaan.
- freeballerboy
Nyt ku säät lämpeni oon käyny viime päivinä skeittaamassa ja erityisesti skeitatessa vaikuttaa tosi paljo mitkä housut on. Eilen käytin chino housuja eikä pahemmin seisonu mut tänään ekaa kertaa uudet farkut jotka vielä tuntuu vähän kovalta ja skeitatessa pippeli hinkkaa farkuissa. En tänään runkannnu ennenkö lähin skeittaa joten lähes koko ajan oli jäykkänä ja uudet farkut kastu spermasta aika nopeesti :D Oon 19 mut kieltämättä tuli mieleen tietyt skede sessiot joskus aiemmin teininä kun aloin skeittaa farkuissa kommandona ;)
- jasellasta
Vanha irstas homo sinä olet, etkä mikään skeittipoika
- kyssäri
jasellasta kirjoitti:
Vanha irstas homo sinä olet, etkä mikään skeittipoika
Onko hän jo eltaantunut?
Mee lääkärille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138