Juuri sinä! Katso tähän

Heim

Olen surun murtama, keskellä hirvittävää, repivää ihmissuhdedraamaa. Näetkö tähän jotain selitystä? Mitä tämä on ja kuinka tässä käy?

6

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heim

Katsoisiko joku? Hätä!

• Heim

Voin antaa tarvittaessa taustatietoja. Nyt on pakko saada jotain apua tähän tilanteeseen!

• Manner-

Heim.
      Anna taustatietoja

• Heim

Mies tuntui sielunkumppanilta ja läheiseltä heti ensi hetkestä. Rakastuin häneen. Nyt en enää tiedäkään käyttikö hän minua vain hyväkseen?
        En ole ollut reilu itsekään, mutta luulin tämän olevan jotain suurta ja rakkauden tavallaan pyhittävän kaiken.
        Kuvioon kuuluu klassisesti myös toinen nainen minun lisäkseni, tummempi, minä olen vaaleampi.
        Tämä mies on aiheuttanut minulle suurta nautintoa ja suurta tuskaa myös.

Saatko tästä kiinni? Kiitos sinulle!

• Voimiasinulle

Älä välitä tuosta... jollain varmasti on "hauskaa" saadessaan kirjoitella mitä sylki suuhun tuo.
        Niin en ole näkijä, kirjoituksesi vain herätti omat muistoni ja kokemukset.
        Vuosia sitten retkahdin "elämäni mieheen". Osasi koukuttaa ja tiesi miten tehdä lähtemätön vaikutus. Suruahan siitä seurasi. Kyseessä oli varsinainen pelimies, tuota en tietenkään sinisilmäisenä vasta naiseuteni kynnyksellä tajunnut! Varmasti tunteet oli aitoja, mutta niitä riitti niin monelle. Sama peli jatkui edelleen ja jatkuu vielä hänen ollessaan nyt jo "ukko". Itkin niin etten koskaan ennen ja sydän oli riekaleina, pitkän aikaa. Jälkeenpäin tajusin ja näin asiat vähän eri valossa, aloin jopa sääliä häntä ja sitä kaikkea mitä hän "puuhasteli". Olen jopa kiitollinen nyt tällä hetkellä siitä kokemuksesta ja hetkistä jotka hän oli elämässäni. Ilman häntä en olisi saanut niitä kokemuksia ja näkemyksiä joita sain. Oli rikkaus tuntea hänenlainen ihminen. Muista että suru ja itsensä satuttaminen, tapahtuu se sitten omasta tai toisen käyttäytymisestä johtuen, kasvattaa meitä todella paljon! Sillä hetkellä kun sattuu ja koskee se on vaikea ymmärtää, mutta usko vain että joku päivä helpottaa. Tsemppiä sinulle!

• Manner-

Heim
      Olet surun murtama mutta minä voin sen poistaa . Oih ! Tule luokseni niin elämäsi alkaa loistaa. Sinut suruistasi vapauttaa voin .On elämä lainaa siks haluan sinua mä painaa . Siks sinulle tuli nyt hoppu ,jos haluat sä nauttia onnesta vielä ,ennen kuin se loppuu ja laahustat tuonelan tietä .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      50
      2202
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      197
      2029
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      47
      868
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      845
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe