Ryyppääminen lukuaikana

Oikeusjuoda

Kandeeks kui paljon juoda kun lukee, olutta ja lonkeroo menee joka päiivä mut entäs kirkkaammat? On havainnu et aattelen paljon selvemmi pienessä maistissa.

6

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mistä_näitä_löytyyy

      JOS KERRAN ON NOIN: On havainnu et aattelen paljon selvemmi pienessä maistissa.
      NIIN OTA KOKO LAHALLA OLUTTA

    • ValmisOtm

      Nyt ollaan tärkeiden kysymysten äärellä. Itse tosin join vain vettä ja kahvia lukuaikana, sisään pääsin.

    • Sydeemi

      Tärkeintä, että lukudraivi pelittää ja homma rulettaa.
      Jollekin toimii bisse toiselle kaffet ja vesi. Kantsii pitää
      myös kevyet taustamusat päällä. Idea siinä, että musiikin kuuntelu tukee
      muistiprosessia. Olet koko ajan aallon harjalla surffilautasi kanssa. kokeilemalla se selviää. Varoituksen paikka. Kirkkaat juomat on iso riski. Menee taatusti viihteen puolelle sydeemit. Ei pysy homma lapasessa jos kossua juot.

    • jallupommac

      Ennen pääsykoetta suosittelen juomaan pullon 3 tähden jallua muistin virkistämiseksi!

    • Lawyer_Style

      jeps! eli kun luet niin juo ***Jallua. Kun sitten menet pääsykokeisiin, niin otat jallua. Aivot on sillä tavalla tahdistettu/ehdollistettu. Muistikokemus syntyy kun tekee jotain samaa kuin pänttäämisen aikana on tehnyt. Eli pari hörppyä ***jallua triggeröi muistiprosessin aivan takuuvarmasti. Ihan oikeesti: oma temppuni on lukemisen aikana hieroa keskisormea ja peukaloa yhteen. Kun sitten menen pääsykokeisiin, ja hieron sormia yhteen, niin a'vot muistikuvat virtaavat esiin ryminällä! Jallun kanssa tai ilman !! Otetaas taas pienet!
      https://www.youtube.com/watch?v=Auj81KaTplk

    • kylkandee

      Juoda kandee aina! Niin paljo ku tarttee, et asiat sujuu. Olutta, lonkeroo ja kossua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe