Katsoin eilen yhden jakson Alanyan sankarit ohjelmasta ja täytyy sanoa, että se oli kauheaa.
Kaksi alkoholisoitunutta julkisuuden tosi- tv tyyppiä esittelee humalassa Alanyaa ja musiikki joka taustalla soi on pääasiallisesti länsimaista. Tutustumiskohteet on sellaisia, joissa itse en yleensä koskaan käy.
Alanyasta saa kuvan, että leikitään miten ollaan Espanjassa, eli ohjelma ei ole ollenkaan Turkki-henkinen.
Seksistinen tyyli puhua asioista ja yliampuva suomalaisten matkustajien mollaaminen suututtaa.
Ala-arvoinen ohjelma.
Alanyan sankarit ohjelma
6
105
Vastaukset
- EX-opas
Ehkä ohjelma kuitenkin näyttää kaksi kovin tyypillistä matkailijatyyppiä. Yhden nuoren ja yhden myöhäiskeski-ikäisen joka ei ole paljoa matkustellut.
Ihan tavallisia ihmisiä joiden karaktääri on saatu kärjistettyä loistavasti
Noin se menee, kun jättää aivot narikkaan Helsinki-Vantaalle. Tuota se ihan oikeasti on. Tämän voin sanoa pitkällä kokemuksella. - assdadasdas
Kyllä siitä hyvin ilmeni Alanyan matkailijan koko kuva. Laukutkin saa jäädä hihnalle, kun pitää saada 4 tunnin lennon jälkeen hoitaa pahaa sairautta, nikotiiniriippuvuutta. Ei riittänyt ennen lentoa vedetty puolia askia ja nikotiinipurkat ja -laastarit lennon aikana. Sairasta touhua..
- tosipettynyt
Olisko syytä vaihtaa matkanjärjestäjää, jos saatte Deturin ja tuon Terhi Alanyan kautta tuollaisen kuvan oman kokemuksennekin perusteella Alanyasta?
Hirveää shaibaa.- lomasieppo
No eihän TosiTv ohjelmassa voi näyttää tylsien normaalimatkailijoiden lomanviettoa. ketä kiinnostaa pokkarinlukijat altaanreunalla? Jotain kohahduttavaa ja osin järjestettyä fiktiivistä touhuakin pitää olla mukana. Ja ohjelman leikkauksella viimeistellään.
- onneihanatkannut
Ihan sama millainen se ohjelma on kunhan Maisa jätti tissieneen paljon kuvissa .
- reissaaja_vm68
Silloin kun haluan itse ns. "jättää aivot narikkaan" ja katsoa jotain tällaisia sarjoja, missä ei tarvii ajatella kauheasti, mitä tapahtuu tai on jo tapahtunut. Aina pysyy kärryillä, vaikka alkais seuraamaan jotain tosi-tv sarjaa kesken tuotantokaudenkin.
Olen varmaan itse se tylsä tavis, yksi monista pokkarinlukijoista siellä altaan reunalla. En ole koskaan törmännyt kehenkään julkkikseen omilla reissuillani. (Espanja/Kreikka). Turkissa en ole itse käynyt, ja tuskin tulee mentyäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652232Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2152090- 1171418
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj131148- 1031041
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki71913Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933865