Miksi työ naiset vaan ootte

UrmasMaraPyyLevä

niissä tuulipuvuissa? Kannattaisko kokeilla minihametta ja korkkareita tuolla ulkona ja kampaaajalla käyntiä? Ei teitä kukaan kattele kun meette puku suhaten tuolla ruminen hiuksineen.
Eilen olin pururadalla ja siellä niitä vilisti tuulipuvussa ja kumisaappaissa naisia en ees vilassu heihin päin käänsin selän, luuli että olin iskemässä heitä. Jos tänään näkisi pururadalla minihameisia ja korkkarikenkäisi naisia niin voisin vaikka vislaa.
Siistykää miehiä varten ei me rumia kattella.
Mie oon mies.
Nyt voi ulkonakin jo mennä korkkareissa ja topeissa... muuten eiu miehet kattele.. ei kattele ei eie i moe muutentykkään keltaisesta ja violetista sellaisia vaatteita kiitos. Korkkaris saisi olla vuittonin.

13

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elielieli

Siksi juuri kuljenkin tuulipuvussa, kumisaappaissa, tukka miten sattuu ettet vahingossakaan vihelletä perääni tai tuu minkäänlaista tuttavuutta.

• mannethirteen

Minä olenkin työnainen en"työ nainen "käyn töissä joka päivä ja liikun useinmiten polkupyörällä ja sillä, kun kuljen niin pukeudun sen mukaisesti.
      Meilläpäin ei pururadoilla kulje kukaan jalan tähän aikaan, vaan siellä on hiihtolatu ja siellä hiihdetään ja taas siihen sopivassa asussa.
      Sinä taidat olla se mustalaisukko joka istuu vanhassa Mersussa ja vedät röökiä autossa ja arvostelet työihmisisä, kun sinä et käy töissä vaan haet sossusta toimeentulon.

• Ulkoiluasussa

Poika kuvittelee, että hänen katseensa olisi niin merkityksellinen, että kannattaisi pukeutua turhanpäiväisesti sen vuoksi.
      Erehdys, poikaseni.

• Enkatsoisisinuakaan

Aloittaja lienee landepaukku tms. pöllö joka ei ymmärrä mistään mitään. Kuka hemmetin hölmö menisi pururadalle minissä ja korkkareissa. Sinne mennään urheiluvetimissä sattuneesta syystä, jota et taida tietää etkä ymmärtää. Järkipäiset pukeutuvat tilanteitten mukaan, eivät mieästen.

• niiiiiiiiiiiiiiiiin

Oletko avaaja koskaan laskenut, montako kertaa olet tämän idioottiavauksen tehnyt?

• Asenteella_mennään

Täytyy pukeutua tuulipukuun ja kumisaappaisii huivipäähän että mamut ja matut ymmärtää jättää meidät rauhaan.
      Nyt meillä on syytä enemmän kuin koskaan ennen pukeutua näin.
      Ei tuu teinipojille liian suurta houkutusta kato.
      No tietty joku urpo suomipervo voi tykätäkin.:(

• Marjastusvarustus

Juu-u, meikäkin panee huivin huisten suojaksi ja kumpparit jalkaan - kun menee metsään.

• lenkkaritjatuulipuku

Sehän tuo oiskin juttu, että lenkkipolulle minihameessa ja korkkareissa... voi jessus. Ja palkaksi saisi huomiota joltain aloittajan kaltaisella hyypiöltä. Tuskin ketään täyspäiseltä mieheltä.

• Mielettömänkaunisnainen

Kyllä minä käyn pururadalla korkkareissa ja minihameessa.. sehän on kaiken a ja o kun nainen liikkuu metsässä. Ny varsinkin kun linnut alkaa laulaa ja metsä herää niin mikä on parempaa kuin istahtaa mättähälle mustikoita mussuttamaan. Kampaajan kautta.

• oletvanhajaruma
        Mielettömänkaunisnainen kirjoitti:

Kyllä minä käyn pururadalla korkkareissa ja minihameessa.. sehän on kaiken a ja o kun nainen liikkuu metsässä. Ny varsinkin kun linnut alkaa laulaa ja metsä herää niin mikä on parempaa kuin istahtaa mättähälle mustikoita mussuttamaan. Kampaajan kautta.

Kyllä sinä lissukka olet sitte saatanan hullu ämmä, hakeudu hoitoon.
        "Naikkoset, sutturat , naakat, ja muut elukat, meille ei tulla oyp siis onnen ydin perhe"ja täällä nämä kauniit ja rohkeat.

• 1kaupunkilainen

enpäs ees muista koska oisin nähty tuulipukuista naista joten aikas huonon provon heitit.

• Miksiettesitätaitätä

Tämä kirjoittaja on sama säälittävä surkusisko, jolla ei ole elämää muuta kuin mielikuvituksessa ja sairaalloinen kateus muita naisia kohtaan.

• oojgg

trolli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. USAn Vance oikeassa: ei ole turvallisuutta, jos pelätään erilaisia mielipiteitä. Euroopan muututtava

Yhdysvaltojen varapresidentti Vance moitti Münchenissä pitämässään puheessa Eurooppaa mm. sananvapauden rajoittamisesta
      Maailman menoa
      549
      4144
    2. Omista biisi kaivatullesi

Ystävänpäivänä.
      Ikävä
      95
      3978
    3. Milloin totuus selviää?

Kysymys otsikossa
      Ikävä
      113
      3863
    4. Miksi et katoa mielestäni

Pitäisikö minun yrittää unohtaa sinut? Pidän sinusta edelleen ja haluaisin kyllä selvittää välimme. Mutta tämä välimatk
      Tunteet
      26
      2406
    5. Unissa ja ajatuksissa

olet jo mun beibe. Kävin kaiken läpi, en enää välitä mistään muusta. Olisimme kaunis pari, jotkut voisi paheksua, mutta
      Tunteet
      31
      1932
    6. Miten saisin kauniimman naaman?

Ei ole varaa kauneusleikkauksiin. Mulla on rumat kasvonpiirteet.
      Ikävä
      37
      1293
    7. Olet kyllä

Ihan mielettömän rakastunut muhun ❤️ tuntuu hassulta
      Ikävä
      125
      1285
    8. Konkurssi.

Uskaltaako ostaa lippuja mirable festeille?
      Parkano
      22
      1127
    9. Media ja "asiantuntijat" hyperventiloivat hätäpäissään ja ennen aikojaan Trumpin rauhanaloitteesta

Mediassa esiintyneet "asiantuntijat" ja toimittajat ovat olleet sekaisin kuin käkikellot kun Trump heidän mielestään muk
      Maailman menoa
      90
      1100
    10. Nimet näkyville

Laittakaa nimiä ja maakunta ketä kaipaatte! Arvuusleikkiä ja lapsellista! Nössöt.
      Ikävä
      41
      1066
    Aihe