Miksi työ naiset vaan ootte

UrmasMaraPyyLevä

niissä tuulipuvuissa? Kannattaisko kokeilla minihametta ja korkkareita tuolla ulkona ja kampaaajalla käyntiä? Ei teitä kukaan kattele kun meette puku suhaten tuolla ruminen hiuksineen.
Eilen olin pururadalla ja siellä niitä vilisti tuulipuvussa ja kumisaappaissa naisia en ees vilassu heihin päin käänsin selän, luuli että olin iskemässä heitä. Jos tänään näkisi pururadalla minihameisia ja korkkarikenkäisi naisia niin voisin vaikka vislaa.
Siistykää miehiä varten ei me rumia kattella.
Mie oon mies.
Nyt voi ulkonakin jo mennä korkkareissa ja topeissa... muuten eiu miehet kattele.. ei kattele ei eie i moe muutentykkään keltaisesta ja violetista sellaisia vaatteita kiitos. Korkkaris saisi olla vuittonin.

13

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elielieli

      Siksi juuri kuljenkin tuulipuvussa, kumisaappaissa, tukka miten sattuu ettet vahingossakaan vihelletä perääni tai tuu minkäänlaista tuttavuutta.

    • mannethirteen

      Minä olenkin työnainen en"työ nainen "käyn töissä joka päivä ja liikun useinmiten polkupyörällä ja sillä, kun kuljen niin pukeudun sen mukaisesti.
      Meilläpäin ei pururadoilla kulje kukaan jalan tähän aikaan, vaan siellä on hiihtolatu ja siellä hiihdetään ja taas siihen sopivassa asussa.
      Sinä taidat olla se mustalaisukko joka istuu vanhassa Mersussa ja vedät röökiä autossa ja arvostelet työihmisisä, kun sinä et käy töissä vaan haet sossusta toimeentulon.

    • Ulkoiluasussa

      Poika kuvittelee, että hänen katseensa olisi niin merkityksellinen, että kannattaisi pukeutua turhanpäiväisesti sen vuoksi.
      Erehdys, poikaseni.

    • Enkatsoisisinuakaan

      Aloittaja lienee landepaukku tms. pöllö joka ei ymmärrä mistään mitään. Kuka hemmetin hölmö menisi pururadalle minissä ja korkkareissa. Sinne mennään urheiluvetimissä sattuneesta syystä, jota et taida tietää etkä ymmärtää. Järkipäiset pukeutuvat tilanteitten mukaan, eivät mieästen.

    • niiiiiiiiiiiiiiiiin

      Oletko avaaja koskaan laskenut, montako kertaa olet tämän idioottiavauksen tehnyt?

    • Asenteella_mennään

      Täytyy pukeutua tuulipukuun ja kumisaappaisii huivipäähän että mamut ja matut ymmärtää jättää meidät rauhaan.
      Nyt meillä on syytä enemmän kuin koskaan ennen pukeutua näin.
      Ei tuu teinipojille liian suurta houkutusta kato.
      No tietty joku urpo suomipervo voi tykätäkin.:(

      • Marjastusvarustus

        Juu-u, meikäkin panee huivin huisten suojaksi ja kumpparit jalkaan - kun menee metsään.


    • lenkkaritjatuulipuku

      Sehän tuo oiskin juttu, että lenkkipolulle minihameessa ja korkkareissa... voi jessus. Ja palkaksi saisi huomiota joltain aloittajan kaltaisella hyypiöltä. Tuskin ketään täyspäiseltä mieheltä.

      • Mielettömänkaunisnainen

        Kyllä minä käyn pururadalla korkkareissa ja minihameessa.. sehän on kaiken a ja o kun nainen liikkuu metsässä. Ny varsinkin kun linnut alkaa laulaa ja metsä herää niin mikä on parempaa kuin istahtaa mättähälle mustikoita mussuttamaan. Kampaajan kautta.


      • oletvanhajaruma
        Mielettömänkaunisnainen kirjoitti:

        Kyllä minä käyn pururadalla korkkareissa ja minihameessa.. sehän on kaiken a ja o kun nainen liikkuu metsässä. Ny varsinkin kun linnut alkaa laulaa ja metsä herää niin mikä on parempaa kuin istahtaa mättähälle mustikoita mussuttamaan. Kampaajan kautta.

        Kyllä sinä lissukka olet sitte saatanan hullu ämmä, hakeudu hoitoon.
        "Naikkoset, sutturat , naakat, ja muut elukat, meille ei tulla oyp siis onnen ydin perhe"ja täällä nämä kauniit ja rohkeat.


    • 1kaupunkilainen

      enpäs ees muista koska oisin nähty tuulipukuista naista joten aikas huonon provon heitit.

    • Miksiettesitätaitätä

      Tämä kirjoittaja on sama säälittävä surkusisko, jolla ei ole elämää muuta kuin mielikuvituksessa ja sairaalloinen kateus muita naisia kohtaan.

    • oojgg

      trolli

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1935
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1868
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1393
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1133
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe