Sauniksen auto

https://youtu.be/_mbJokHR_ug
Kuvasin tuommosen pätkän mun käyttis/prokkis autosta kun kävin alkossa koeajolla. Kamerana oli aika huono juminen samsunki kun ei oo tullut ostettua oikeeta kameraa. Ei tuu niin paljon kuvattua mitään että ois tarvetta ostaa

15

186

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SAUNA_TIMPPA2

MiKSI TYPERÄ JUOPPO AINA VINGUT?

• Saunis aktivoi tuo suomi24 sähköposti niin lähetän lipun sinne niin voit antaa sen Kylmikselle sitten. Ostin lipun äsken ja sä pakotat sen menemään sinne leffaan.

• Kyllä sen pitäs olla aktivoitu

• Lippu lähetetty.

• ExTissu5.1 kirjoitti:

Lippu lähetetty.

Oolrait. Mää tuon sähköpostin katoinkin jo ja siellähän se oli. Koitin jo soittaa kylmikselle mutta se on horroksessa. Pitää vaikka tulostas toi ja puottaa postiluukusta

• buahhaha

Ei saunis varmaan katsele homoleffojasi.

• tissun.hinttileffat
        buahhaha kirjoitti:

Ei saunis varmaan katsele homoleffojasi.

Eikä kylmis.

• kiinnostaa.vaan
        ExTissu5.1 kirjoitti:

Lippu lähetetty.

Miksi sun profiilikuvassa on laitettu perseelle aurinkolasit? Onks se joku sisäpiirin läppä?

• 907754455500

Tästä tulee mielenkiintoinen ilta... löysin jotain,,, hehee.... Nyt pitää laittaa jos asioita papeille jotta... nooh.. kahtellaan... joudun lykkäämään ärräreissua.

• 67583456876987

Missä ovat karvanopat?

• 67583456876987 kirjoitti:

Missä ovat karvanopat?

Ei tähän sovi semmoset. Taunukseen sopii paremmin. Mulla onkin jo iso kokoelma wundereita 90 luvulta asti jotka voi ripustaa taunuksen taustapeiliin kesällä

• Katos.saatanaa
        sauna_timppa kirjoitti:

Ei tähän sovi semmoset. Taunukseen sopii paremmin. Mulla onkin jo iso kokoelma wundereita 90 luvulta asti jotka voi ripustaa taunuksen taustapeiliin kesällä

Sulla on tosiaan rekisteröity omalla nimelläsi se Kadetti ja se nähtävästi katsastettukin syyskuussa. Hoh!

Vai on siinä tasavirtalaturi vielä? Minä vuonna se vaihtui B-koppasiin? C-koppasiakaan ei enää koskaan näe. Jos se on sun käyttis, niin et ole läpeensä paha.

Oletko muuten huomannut, että kuinka paljon Chevy kakkonen muistuttaa Kadettia tai vice versa?

• Katos.saatanaa kirjoitti:

Sulla on tosiaan rekisteröity omalla nimelläsi se Kadetti ja se nähtävästi katsastettukin syyskuussa. Hoh!

Vai on siinä tasavirtalaturi vielä? Minä vuonna se vaihtui B-koppasiin? C-koppasiakaan ei enää koskaan näe. Jos se on sun käyttis, niin et ole läpeensä paha.

Oletko muuten huomannut, että kuinka paljon Chevy kakkonen muistuttaa Kadettia tai vice versa?

Joo tasavirtalaturi on,mutta useita vaihtovirtalstureita on kaapissa jemmassa jos innostun semmoisen siihen askarteleen. En nyt muista minä vuonna b malli vaihtui c malliin. Olikohan 73. Juu siihen on ihan järkevä selitys miksi tuo muistuttaa esim chevy 2 kun usan gm tuon auton suunnitteli aikanaan,eli samat jötkät kun chevy 2

• Katos.saatanaa
        sauna_timppa kirjoitti:

Joo tasavirtalaturi on,mutta useita vaihtovirtalstureita on kaapissa jemmassa jos innostun semmoisen siihen askarteleen. En nyt muista minä vuonna b malli vaihtui c malliin. Olikohan 73. Juu siihen on ihan järkevä selitys miksi tuo muistuttaa esim chevy 2 kun usan gm tuon auton suunnitteli aikanaan,eli samat jötkät kun chevy 2

Kun kumminkin tykkäät tosta kopasta, niin miksi et päivitä sitä chevy nova kakkoseen? Nnoita saa kohtuuhintaan ja sitten myllyksi voit vaihtaa 350:senkin ehkä 396:denkin vai mikä vittu se oli. Vai oliko se vasta seuraavassa Nova-kopassa. Noi GM-vehkeet ei varsinaisesti ole sitä mitä tiedän edes jotain.

• Katos.saatanaa kirjoitti:

Kun kumminkin tykkäät tosta kopasta, niin miksi et päivitä sitä chevy nova kakkoseen? Nnoita saa kohtuuhintaan ja sitten myllyksi voit vaihtaa 350:senkin ehkä 396:denkin vai mikä vittu se oli. Vai oliko se vasta seuraavassa Nova-kopassa. Noi GM-vehkeet ei varsinaisesti ole sitä mitä tiedän edes jotain.

Siinä ei taas olis yhtään mitään järkiä jos meinaa ympäri vyoden ajella. Tulee monta kertaa halvemmaks ajaa tuolla. Ehkä joskus kesäautoksi ostankin. Saa nähä,näillä näkymin ainakin kesäkäyttöön tulee kadett,ascona ja myöhemmin z28 camaro. Siihen vielä chevy 2 niin alkaa oleen kiirettä ajaa kaikilla. Talvet taunuksella koska tehokas lämmityslaite

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Älä unohda minua

Nainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit si
      Ikävä
      84
      802
    2. On väärin

Tykätä ja haluta sua kun tilanne täysin mahdoton mutta minkäs teet. Mun sisällä roihuaa 🔥 kunpa tietäisit mitä sä minus
      Ikävä
      43
      672
    3. Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?

Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v
      Tanssii tähtien kanssa
      12
      658
    4. Valtuuston kokous

Kyl tuo Anita Ruokani on ihan pihalla,käy aika hitaalla.
      Kemijärvi
      50
      599
    5. Tosi kiva on

Joo. Mitä olisit menettänyt jos olisit paljastanut itsesi?
      Ikävä
      65
      581
    6. Mitä tunteita

Sulla vielä on?
      Ikävä
      77
      524
    7. Nyt on nyt

Turha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausl
      Ikävä
      49
      441
    8. Miehelle

❤️
      Ikävä
      26
      419
    9. Näin on!

Päästy taas iltaan! Jee, päiviä taas yksi vähemmän meidän kohtaamiseen! ❤️
      Ikävä
      42
      394
    10. Saat mut hymyileen suuresti, ja odotan koska saan antaa sulle haleja ja pusuja ihan oikeasti

En tiedä mikä sussa on, mut sun koko olemus ja ilmeet, ja persoona ja ulkonäkö saa mut vaan hyvälle tuulelle. Oot vaan s
      Ikävä
      14
      389
    11. Martina avautuu

Martina on päässyt kertomaan Feminassa konkurssistaan. On viettänyt monia unettomia öitä. On elänyt ikäänkuin painekatti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      378
    12. Kadutko mies?

Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
      Ikävä
      29
      359
    13. Hyvästi Iisalmen Citymarket.

Nyt riitti huolimaton kassatoiminta!Nyt sattuu joka toisella käynnillä samaa,joko laskutettu samasta tuotteesta liian mo
      Iisalmi
      18
      352
    14. Hyvää huomenta

Eräälle Naiselle ❤️‍🩹
      Ikävä
      52
      348
    15. Se oikea.....

Hän ei ole sinulle se oikea, jos hän pitää sinua vain yhtenä vaihtoehtona.
      Ikävä
      56
      347
    16. Kyllä ymmärrän sinua

Mutta silti se sattuu….
      Ikävä
      26
      346
    17. Mikä fiilis

Onko asiat niin kuin hyvin?
      Ikävä
      59
      343
    18. Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?

Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.h
      Maailman menoa
      115
      340
    19. Kaivatun haluaminen

seksuaalisesti herättää syvältä selkärangasta esiin villieläimellisiä vaistoja sekä haluja peittäen sivistyneen ihmisenä
      Ikävä
      27
      334
    20. Mitä järkeä kiusata ihmisiä palstalla

Luuleeko ne kiusaajat oikeasti, että joku tosissaan ajattelisi niiden haukkujen olevan itselle? Hukkaan menee kiusaajill
      Ikävä
      89
      328
    Aihe