kukaan pääse sillä tavalla yli, että ette toisianne täällä kiusaisi kaikki?
Eikö teistä
7
58
Vastaukset
- älätuupätee
Ei päästä ja mitä se sulle kuuluu luuseri.
- Pakkosanoa
Olette tosi kypsiä ja vahvoja yksilöitä.
- niinkuineräillä
Pakkosanoa kirjoitti:
Olette tosi kypsiä ja vahvoja yksilöitä.
Sellaisia syntyy, kun vanhemmat eivät ole serkuksia.
- näinon_tapahtunut
juuri piti sanoa, että olen päässyt ikävän potemisesta täällä puhumalla. ihan hyvä keino, suosittelen!
- Nainensanoo
En kiusaa ketään, olen etääntynyt kaikesta. Häntä vieläkin ajattelen, mutta omapahan on ajatukseni. Ketään en täällä niillä vaivaa.
- nainenpohjoisesta
Olen päässyt yli kaikesta ajan ja avun kautta.
Palsta on ollut laastari ja kivun lievittäjä.
Pahoina ikävän päivinä surun ja ikävän lisääjä.
Nyt tuntuu että luen tekstejä ja luovun siitä mitä oli.
Enää ei tunnu niin pahalta.Kipu hellittää hiljalleen.
Jomotus taitaa jatkua elämän loppuun.Siihenkin tottuu. - ylionvaikeapäästä
Mutta ympäri mennään, ettäs rytinä käy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 69949
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81705Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm53673- 42671
- 89592
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 40513
- 41498
- 72473