Mummo ja ukki lähdössä.
Khao Lakissa on käyty ja paikat ja etäisyydet "hallinnassa"
Haluttaiskin tietää hotellien normihuoneista ym
Kumpiko hotelli sopisi meille?
Mukdara vai Centara Seaview?
6
336
Vastaukset
- Millainenaamupala
Siinäpä pulma. Minä valitsisin jomman kumman tai sitten en. Elämä on vaikeita valintoja täynnä. Olvi paita vai suomi paita. Sukat ja sandaalit vai urheilukengät. Vyölaukku vai vaimon käsilaukku. Makuasia.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/8392724/mukdara-vai-seaview-hotelliksi
Jos mukaan lähtee lapsia niin seaview
Jos vaan aikuisia niin mukrada.
Muutama vuosi sitten mukradaa hehkutettiin paljonkin palstalla. Mukradaa monet sivut suosittelevat pariskunnille. Yksi matkailusivu väitti sitä jopa yhdeksi parhaista khao lakissa... no makuasia
Seaview on lapsiperheiden suosiossa, josta ketjuja löytyy montakin. Ihan tältäkin kaudelta.
Mukrada on hieman syrjässä mikä saattaa olla pelkästään etu, jos rauhallisuutta hakee.
Itse valitsisin noista mukradan monestakin syystä.- Onko_tietoa
Olvipaita ehdottomasti.... Senhän sanoo järkikin.
Mutta minun järki ei sano, että miksi Tripadvisorin rankkauksessa Mukdara on sijalla 36/62. Centara 26 ja Laguna 15. ihmiset ja heidän odotuksensa hotellista ja matkasta on erilaiset.
Myös montakertaa matkustaneella, kriteerit voivat muuttua, ja odotukset on aivan erilaiset kuin ensimmäistä kertaa matkaavalla.
Se mikä toiselle on luksusta, toiselle saattaa olla haittatekijä.
On selvää että keskustan hotellit, lähellä rantaa saavat *ylimääräisiä* pisteitäkin.
Myös lasten mukanaolo vaikuttaa varmasti hotelliarvioihin.
Ei hotelleja voi laittaa kuin omalta kohdaltaan paremmuusjärjestykseen- MillainenonLaguna
Centara Seaview on sijainniltaan ja ulkomaisilta puitteiltaan hyvä. Ohjelmaa on joka päivä, mutta ei sunnuntaita.
Huoneet voi veden lähellä ja alakerrassa haista hirveälle. Huoneissa voi olla torakoita. Aamupala ruuhkainen ja itse saa etsiä mistä löytää kahvia.
Jos tämä sopii niin kannattaa varata huone.
Itse miettisin vanhemmalle pariskunnalle parempi tasoista huonetta / hotellia. - Veisunvei
Mukdarasta on juurikin huoneet jo varattu joulu-helmikuulle. Maaliskuussa on paremmin tilaa. Bungaloweja on paremmin tarjolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673