Mummo ja ukki lähdössä.
Khao Lakissa on käyty ja paikat ja etäisyydet "hallinnassa"
Haluttaiskin tietää hotellien normihuoneista ym
Kumpiko hotelli sopisi meille?
Mukdara vai Centara Seaview?
6
262
Vastaukset
- Millainenaamupala
Siinäpä pulma. Minä valitsisin jomman kumman tai sitten en. Elämä on vaikeita valintoja täynnä. Olvi paita vai suomi paita. Sukat ja sandaalit vai urheilukengät. Vyölaukku vai vaimon käsilaukku. Makuasia.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/8392724/mukdara-vai-seaview-hotelliksi
Jos mukaan lähtee lapsia niin seaview
Jos vaan aikuisia niin mukrada.
Muutama vuosi sitten mukradaa hehkutettiin paljonkin palstalla. Mukradaa monet sivut suosittelevat pariskunnille. Yksi matkailusivu väitti sitä jopa yhdeksi parhaista khao lakissa... no makuasia
Seaview on lapsiperheiden suosiossa, josta ketjuja löytyy montakin. Ihan tältäkin kaudelta.
Mukrada on hieman syrjässä mikä saattaa olla pelkästään etu, jos rauhallisuutta hakee.
Itse valitsisin noista mukradan monestakin syystä.- Onko_tietoa
Olvipaita ehdottomasti.... Senhän sanoo järkikin.
Mutta minun järki ei sano, että miksi Tripadvisorin rankkauksessa Mukdara on sijalla 36/62. Centara 26 ja Laguna 15. ihmiset ja heidän odotuksensa hotellista ja matkasta on erilaiset.
Myös montakertaa matkustaneella, kriteerit voivat muuttua, ja odotukset on aivan erilaiset kuin ensimmäistä kertaa matkaavalla.
Se mikä toiselle on luksusta, toiselle saattaa olla haittatekijä.
On selvää että keskustan hotellit, lähellä rantaa saavat *ylimääräisiä* pisteitäkin.
Myös lasten mukanaolo vaikuttaa varmasti hotelliarvioihin.
Ei hotelleja voi laittaa kuin omalta kohdaltaan paremmuusjärjestykseen- MillainenonLaguna
Centara Seaview on sijainniltaan ja ulkomaisilta puitteiltaan hyvä. Ohjelmaa on joka päivä, mutta ei sunnuntaita.
Huoneet voi veden lähellä ja alakerrassa haista hirveälle. Huoneissa voi olla torakoita. Aamupala ruuhkainen ja itse saa etsiä mistä löytää kahvia.
Jos tämä sopii niin kannattaa varata huone.
Itse miettisin vanhemmalle pariskunnalle parempi tasoista huonetta / hotellia. - Veisunvei
Mukdarasta on juurikin huoneet jo varattu joulu-helmikuulle. Maaliskuussa on paremmin tilaa. Bungaloweja on paremmin tarjolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631443Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on561247Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241229Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141130- 1261068
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994- 42939
- 72905
- 73899