Mukdara vai Centara Seaview?

Onko_tietoa

Mummo ja ukki lähdössä.
Khao Lakissa on käyty ja paikat ja etäisyydet "hallinnassa"
Haluttaiskin tietää hotellien normihuoneista ym
Kumpiko hotelli sopisi meille?

6

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Millainenaamupala

      Siinäpä pulma. Minä valitsisin jomman kumman tai sitten en. Elämä on vaikeita valintoja täynnä. Olvi paita vai suomi paita. Sukat ja sandaalit vai urheilukengät. Vyölaukku vai vaimon käsilaukku. Makuasia.

    • http://keskustelu.suomi24.fi/t/8392724/mukdara-vai-seaview-hotelliksi

      Jos mukaan lähtee lapsia niin seaview
      Jos vaan aikuisia niin mukrada.

      Muutama vuosi sitten mukradaa hehkutettiin paljonkin palstalla. Mukradaa monet sivut suosittelevat pariskunnille. Yksi matkailusivu väitti sitä jopa yhdeksi parhaista khao lakissa... no makuasia
      Seaview on lapsiperheiden suosiossa, josta ketjuja löytyy montakin. Ihan tältäkin kaudelta.

      Mukrada on hieman syrjässä mikä saattaa olla pelkästään etu, jos rauhallisuutta hakee.
      Itse valitsisin noista mukradan monestakin syystä.

    • Onko_tietoa

      Olvipaita ehdottomasti.... Senhän sanoo järkikin.
      Mutta minun järki ei sano, että miksi Tripadvisorin rankkauksessa Mukdara on sijalla 36/62. Centara 26 ja Laguna 15.

    • ihmiset ja heidän odotuksensa hotellista ja matkasta on erilaiset.
      Myös montakertaa matkustaneella, kriteerit voivat muuttua, ja odotukset on aivan erilaiset kuin ensimmäistä kertaa matkaavalla.
      Se mikä toiselle on luksusta, toiselle saattaa olla haittatekijä.
      On selvää että keskustan hotellit, lähellä rantaa saavat *ylimääräisiä* pisteitäkin.

      Myös lasten mukanaolo vaikuttaa varmasti hotelliarvioihin.
      Ei hotelleja voi laittaa kuin omalta kohdaltaan paremmuusjärjestykseen

    • MillainenonLaguna

      Centara Seaview on sijainniltaan ja ulkomaisilta puitteiltaan hyvä. Ohjelmaa on joka päivä, mutta ei sunnuntaita.
      Huoneet voi veden lähellä ja alakerrassa haista hirveälle. Huoneissa voi olla torakoita. Aamupala ruuhkainen ja itse saa etsiä mistä löytää kahvia.
      Jos tämä sopii niin kannattaa varata huone.

      Itse miettisin vanhemmalle pariskunnalle parempi tasoista huonetta / hotellia.

    • Veisunvei

      Mukdarasta on juurikin huoneet jo varattu joulu-helmikuulle. Maaliskuussa on paremmin tilaa. Bungaloweja on paremmin tarjolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe