Hei, luin äsken Reijo Mäen vares keltainen leski kirjaa ja hämmästyin miten en ollut saanut selvää melkein mitään kirjasta paitsi jotkut tyhmät yksityiskohdat. Minua kiinnosti hirveästi tietää juonesta enemmän ja kirjassa hypittiin aika paljon edes takaisin. Onko joku lukenut tämän kirjan, jos on niin voisiko joku kertoa juonen kulusta?
Hei, luin äsken Reijo Mäen vares keltainen leski
3
372
Vastaukset
- kaikenlaisia_sitä_on
Musta mörkö sieppaa keltaisen lesken ja vie kuuhun nussittavaksi. Lopuksi kaikki selviää ja pahikset saavat palkkansa ja samalla joku sivullinenkin.
Jos et kykene lukemaan edes Reijo Mäen Karvanoppa-huumoria, niin älä lue. Ota värityskirja, johon joku on piirtänyt kuviot valmiiksi.- Kråååk
Reijo Mäen kirjat ovat taiteellisempia ja ottavat kantaa enemmän kuin näiden blogeissa mainostettujen vihervasureiden yhteensä.
- kaikenlaista_sitä_on
Minä itse olen Reijo Mäki -fan. Taiteellisuudesta en menisi mitään sanomaan, mutta kantaaottavuutta kyllä löytyy. Luen Mäet, ihan riippumatta siitä, ovatko ne miten onnistuneita tahansa ja lue niitä toistamiseenkin.
Kommenttini oli suunnattu sille, jolle Mäen teksti muka oli lian vaikeaa. Lukeminenhan ei ole nykyisin kurssissa, monet jopa ylpeilevät sillä, että eivät ole lukeneet mitään moniin vuosiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123970MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822071Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin861323Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671107Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt215909Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828