Täällä se kaikki tapahtuu. Videota suoraan puohiten syvimmästä sykkeestä jossa kaikki tapahtuu
Sauniksen asunto/varasto visailu
7
138
Vastaukset
- Arvuuttaja_
Visailu? Mulla on teille arvoitus, tiedättekö oikean vastauksen?
Kohta lentää:
a) laatta
b) lintu
c) paska- Hauka.ja.mimosa
Kohta lentää:
a) laatta
b) lintu
c) paska
d) mälli X - Arvuuttaja_
Hauka.ja.mimosa kirjoitti:
Kohta lentää:
a) laatta
b) lintu
c) paska
d) mälli XSaatana unohdin mällin. Eli arvoituksessani on peräti KAKSI oikeaa vastausta.
- Arvuuttaja_
Saunis, ne luulee sua feikki-Kylmikseksi, koska puhut Puohitiestä ja kerrot asuvasi siellä, jopa samassa rapussa!
- Hauka.auka.uka.ka.a
Niin... Joku silinterihattuinen mies kertoi, et tunkkapussi asuu myös samassa talossa, mutta eri rapussa. Missä Istuinrengastippa asuu?
Pitää soittaa feikkipuhelu huoltoyhtiöön ja valittaa rikkinäisestä vaihtimesta. Ainoa vaan et saattaa olla että saunis on itse ko yhtiössä töissä. Kukas sen tietää... Tuntuu tietävä kaikkea juttuja kiinteistöhuoltoon liittyen.
Suomi24 historia tuntee tapauksia, jossa jonkun randomin tyypin tiedoilla tehdään tili ja laitetaan netistä löytyvä kuva perään. Huh! Onneksi mun nimee ei tiedetä!
Toisten tiedoilla voi saada pahaa jälkeä aikaiseksi, mutta onneksi suomessa on tehokkaat poliisit.
Heippa! - Arvuuttaja_
Hauka.auka.uka.ka.a kirjoitti:
Niin... Joku silinterihattuinen mies kertoi, et tunkkapussi asuu myös samassa talossa, mutta eri rapussa. Missä Istuinrengastippa asuu?
Pitää soittaa feikkipuhelu huoltoyhtiöön ja valittaa rikkinäisestä vaihtimesta. Ainoa vaan et saattaa olla että saunis on itse ko yhtiössä töissä. Kukas sen tietää... Tuntuu tietävä kaikkea juttuja kiinteistöhuoltoon liittyen.
Suomi24 historia tuntee tapauksia, jossa jonkun randomin tyypin tiedoilla tehdään tili ja laitetaan netistä löytyvä kuva perään. Huh! Onneksi mun nimee ei tiedetä!
Toisten tiedoilla voi saada pahaa jälkeä aikaiseksi, mutta onneksi suomessa on tehokkaat poliisit.
Heippa!Kylmis mainostanut YLE:n Elävän Arkiston rikosdokumenttia "KOSTAJA". Jopa nk. "kostaja" saatiin kiinni ja pyörtyi poliisien jalkoihin. Se oli pienikokoinen luuseri, joka teki ihmisten elämästä todella hankalaa, esiintymänä niiden identiteetillä. kuten täälläkin tapahtuu.
Hauka, et ole turvassa, jossa jatkat toisten ihmisten nimillä ja nimimerkeillä esiintymistä. - Arvuuttaja_
Olen turvassa. En koskaan leiki toisten nimimerkeillä.
.Hauka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1734078Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,973405SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.1002746Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2982651Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a392346Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv1592097Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02050Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k91705- 441117
- 951048