Täällä se kaikki tapahtuu. Videota suoraan puohiten syvimmästä sykkeestä jossa kaikki tapahtuu
Sauniksen asunto/varasto visailu
7
152
Vastaukset
- Arvuuttaja_
Visailu? Mulla on teille arvoitus, tiedättekö oikean vastauksen?
Kohta lentää:
a) laatta
b) lintu
c) paska- Hauka.ja.mimosa
Kohta lentää:
a) laatta
b) lintu
c) paska
d) mälli X - Arvuuttaja_
Hauka.ja.mimosa kirjoitti:
Kohta lentää:
a) laatta
b) lintu
c) paska
d) mälli XSaatana unohdin mällin. Eli arvoituksessani on peräti KAKSI oikeaa vastausta.
- Arvuuttaja_
Saunis, ne luulee sua feikki-Kylmikseksi, koska puhut Puohitiestä ja kerrot asuvasi siellä, jopa samassa rapussa!
- Hauka.auka.uka.ka.a
Niin... Joku silinterihattuinen mies kertoi, et tunkkapussi asuu myös samassa talossa, mutta eri rapussa. Missä Istuinrengastippa asuu?
Pitää soittaa feikkipuhelu huoltoyhtiöön ja valittaa rikkinäisestä vaihtimesta. Ainoa vaan et saattaa olla että saunis on itse ko yhtiössä töissä. Kukas sen tietää... Tuntuu tietävä kaikkea juttuja kiinteistöhuoltoon liittyen.
Suomi24 historia tuntee tapauksia, jossa jonkun randomin tyypin tiedoilla tehdään tili ja laitetaan netistä löytyvä kuva perään. Huh! Onneksi mun nimee ei tiedetä!
Toisten tiedoilla voi saada pahaa jälkeä aikaiseksi, mutta onneksi suomessa on tehokkaat poliisit.
Heippa! - Arvuuttaja_
Hauka.auka.uka.ka.a kirjoitti:
Niin... Joku silinterihattuinen mies kertoi, et tunkkapussi asuu myös samassa talossa, mutta eri rapussa. Missä Istuinrengastippa asuu?
Pitää soittaa feikkipuhelu huoltoyhtiöön ja valittaa rikkinäisestä vaihtimesta. Ainoa vaan et saattaa olla että saunis on itse ko yhtiössä töissä. Kukas sen tietää... Tuntuu tietävä kaikkea juttuja kiinteistöhuoltoon liittyen.
Suomi24 historia tuntee tapauksia, jossa jonkun randomin tyypin tiedoilla tehdään tili ja laitetaan netistä löytyvä kuva perään. Huh! Onneksi mun nimee ei tiedetä!
Toisten tiedoilla voi saada pahaa jälkeä aikaiseksi, mutta onneksi suomessa on tehokkaat poliisit.
Heippa!Kylmis mainostanut YLE:n Elävän Arkiston rikosdokumenttia "KOSTAJA". Jopa nk. "kostaja" saatiin kiinni ja pyörtyi poliisien jalkoihin. Se oli pienikokoinen luuseri, joka teki ihmisten elämästä todella hankalaa, esiintymänä niiden identiteetillä. kuten täälläkin tapahtuu.
Hauka, et ole turvassa, jossa jatkat toisten ihmisten nimillä ja nimimerkeillä esiintymistä. - Arvuuttaja_
Olen turvassa. En koskaan leiki toisten nimimerkeillä.
.Hauka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2654640Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1333019Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442827Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761771Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061634Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281511- 591380
- 951272
- 471149
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121148