Täällä se kaikki tapahtuu. Videota suoraan puohiten syvimmästä sykkeestä jossa kaikki tapahtuu
Sauniksen asunto/varasto visailu
7
80
Vastaukset
- Arvuuttaja_
Visailu? Mulla on teille arvoitus, tiedättekö oikean vastauksen?
Kohta lentää:
a) laatta
b) lintu
c) paska- Hauka.ja.mimosa
Kohta lentää:
a) laatta
b) lintu
c) paska
d) mälli X - Arvuuttaja_
Hauka.ja.mimosa kirjoitti:
Kohta lentää:
a) laatta
b) lintu
c) paska
d) mälli XSaatana unohdin mällin. Eli arvoituksessani on peräti KAKSI oikeaa vastausta.
- Arvuuttaja_
Saunis, ne luulee sua feikki-Kylmikseksi, koska puhut Puohitiestä ja kerrot asuvasi siellä, jopa samassa rapussa!
- Hauka.auka.uka.ka.a
Niin... Joku silinterihattuinen mies kertoi, et tunkkapussi asuu myös samassa talossa, mutta eri rapussa. Missä Istuinrengastippa asuu?
Pitää soittaa feikkipuhelu huoltoyhtiöön ja valittaa rikkinäisestä vaihtimesta. Ainoa vaan et saattaa olla että saunis on itse ko yhtiössä töissä. Kukas sen tietää... Tuntuu tietävä kaikkea juttuja kiinteistöhuoltoon liittyen.
Suomi24 historia tuntee tapauksia, jossa jonkun randomin tyypin tiedoilla tehdään tili ja laitetaan netistä löytyvä kuva perään. Huh! Onneksi mun nimee ei tiedetä!
Toisten tiedoilla voi saada pahaa jälkeä aikaiseksi, mutta onneksi suomessa on tehokkaat poliisit.
Heippa! - Arvuuttaja_
Hauka.auka.uka.ka.a kirjoitti:
Niin... Joku silinterihattuinen mies kertoi, et tunkkapussi asuu myös samassa talossa, mutta eri rapussa. Missä Istuinrengastippa asuu?
Pitää soittaa feikkipuhelu huoltoyhtiöön ja valittaa rikkinäisestä vaihtimesta. Ainoa vaan et saattaa olla että saunis on itse ko yhtiössä töissä. Kukas sen tietää... Tuntuu tietävä kaikkea juttuja kiinteistöhuoltoon liittyen.
Suomi24 historia tuntee tapauksia, jossa jonkun randomin tyypin tiedoilla tehdään tili ja laitetaan netistä löytyvä kuva perään. Huh! Onneksi mun nimee ei tiedetä!
Toisten tiedoilla voi saada pahaa jälkeä aikaiseksi, mutta onneksi suomessa on tehokkaat poliisit.
Heippa!Kylmis mainostanut YLE:n Elävän Arkiston rikosdokumenttia "KOSTAJA". Jopa nk. "kostaja" saatiin kiinni ja pyörtyi poliisien jalkoihin. Se oli pienikokoinen luuseri, joka teki ihmisten elämästä todella hankalaa, esiintymänä niiden identiteetillä. kuten täälläkin tapahtuu.
Hauka, et ole turvassa, jossa jatkat toisten ihmisten nimillä ja nimimerkeillä esiintymistä. - Arvuuttaja_
Olen turvassa. En koskaan leiki toisten nimimerkeillä.
.Hauka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984