sinä tyttö joka tulit minun eteeni odottamaan lippujen tarkastusta ennen Benjaminin keikkaa.
olisin tahtonut pyytää sinua ulos kanssani. olet täydellinen ja tosi kiva tyttö. mutten voinut tehdä elettä sinun suuntaan, koska tulisi ongelmia, kun olen jo 24 vuotias. halusin kertoa tuon sinulle, jotta tiedät miksi en tehnyt mitään.
tiedät kyllä kuka poika oon. sinulla oli tyttö kaveri minun edessä ja pyysit kaveriasi siirtymään hieman sivummalle.
Ruka 3.3.2016 Benjaminin keikka
sinulletyttö
6
<50
Vastaukset
- Herääkakara
XDDDDDD Nää tämmöset ilmotukset on niin lapsellisii ja niin tyhmii. Nauran sulle
- heräätoinenpahvi
naura vain. ehkä jonain päivänä on sinun ilmoitus täällä :P
- Juutåäh
Ootko siis kiinnostunu ala ikäsistä?
- sdfghsd
Kuka ei olisi? Teinipillu on parasta eikä laki voi estää jos sekin haluaa panna.
xDDD pedofiili etsii hallusinaatiosta näkemäänsä elämänsä kumppania!
- juutäh
no en. halusin vaan mainita tuolle tytölle tuon. kun tiedän, että jotkut tytöt miettivät, että miksi joku ei kysy ulos. ja jotkut sitten luulee, että on ruma tai jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1492489Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273691Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637