Kuka kirjoittaisi Anne-Marialle?
K_Uka
9.3.2016 11:15
Anne-Maria etsii kirjeystävää
anne-maria_
8.3.2016 18:21
Palstalla monet ovat etsineet kirjeystävää. Niin minäkin nyt.
Olen nuori epileptikko. Äitini oli alkoholisti. Olen uskovainen. Minulla oli aiemmin lukihäiriö. Opin lukemaan 10-vuotiaana, ja sain lukemisen ja kirjoittamisen ohjausta kymmenen vuotta. Jo monta vuotta sitten ohjaajani sanoi, että minulla ei enää ole mitään lukihäiriötä, vaan osaan lukea ja kirjoittaa aivan yhtä hyvin kuin muutkin.
Epileptisiä kohtauksiakaan en ole saanut kokonaiseen vuoteen. Minulla on enää lievä lääkitys.Uskovainen lääkäri sanoi, että kohtaukset saattavat loppua kokonaan. Hän sanoi, että Jeesuskin paransi sairaita, jotenka Jeesus voi parantaa minutkin.
Epileptiset kohtaukset voivat olla hengenvaarallisia. Pitkään olin siinä luulossa, että en voisi koskaan saada perhettä. Nyt kuitenkin lääkäri sanoi, että minähän olen aivan normaali nuori nainen, joten perheen perustamiselle ole mitään esteitä. Minä en edes näytä kehitysvammaiselta enkä tylsämieliseltä, vaan aivan tavalliselta. Olen 25-vuotias, pieni ja hoikka. Tumma niin kuin muutkin mustalaiset.
Minulla on myös työpaikka, jossa saan touhuilla aivan itsekseni ja tehdä kaikkea mitä osaan. Siivoan. Pesen pyykkiä. Kolaan lunta. Hiekotan. Hoidan pihaa ja kukkia. Kaksi kertaa vuodessa pesen paikan ikkunat. Olen ollut tässä jo kaksi vuotta. Työnantajakin on tyytyväinen. Minulla on työpaikalla oma pieni huone. Melkein joka päivä luen kirjoja ja kirjoitankin omaksi ilokseni. KIrjeitä en ole koskaan kirjoittanut, eikä kukaan ole kirjoittanut minulle.
Tietokoneen ruudun valojen välkekin voisi laukaista epileptisen kohtauksen, mutta minulle ei ole niin käynyt. Olen jo viisi vuotta sitten opetellut käyttämään tietokonetta. Monesti joku hakee minut seuroihin rauhanyhdistykselle, jonne on pitkä matka. MInulla ei ole autoa enkä epilepsian takia saisikaan ajaa autoa.
Olisin kiitollinen, jos joku uskovainen kirjoittaisi minulle joskus.
[email protected]
__
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14170865/anne-maria-etsii-kirjeystavaa
Kirjeystävä Haukiputaalta?
ei_haukiputaalainen
0
106
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458580Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472449Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272251- 371995
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221390Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091147Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015