Lisämunuaisten uupumus

yleinen

9

1069

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kortisolitHullusti

Tärkeä ja laiminlyöty asia. Hyvää ystävää olen seurannut jota muutoin osaava yliopistosairaalan endokrinologi pompottelee säälimättömästi.
      Ei mitään empatiaa hoidon takaiskutilanteissa. Stressi metelöivistä huumekämppänaapureista ei kuulemma ole mikään syy hydrokortisonin annosten alentamisohjelmasta poikkeamiseen. Vaikka mitä voimattomuuksia ja tärinäkohtauksia olisi. Sensijaan luunmurtumassa antoi parin viikon tauon.
      (Keskussairaalan endo kyllä oli vielä tyrannimpi kun kertamittauksessa sattui olemaan kortisoli n. 400. Mutta hän onkin tunnettu yleiskelvoton endo. Seuraava toisen endon määräämä mittaus n. 100)

• ei_yhtäkään_klikkausta

Tuonne roskapaskatiinan sivustolle toissa syksynä otin tunnuksetkin ennenkuin huomasin sen pelkäksi potilasvihamielisen sonnan levittäjäksi

• ei_yhtäkään_klikkausta

> toissa syksynä otin tunnuksetkin
        Syksyllä 2014 oli paras keskustelu Chrisun Iltalehti-blogin kommenteissa. sontatiinan kommenteissa oli samoja henkilöitä kuin Chrisulla ja ensialkuun tällä perusteella uskoin parempaa. Mutta nyt kolme vajispotilasta tuntiessani en anna klikkauksia potilavihamieliselle saastalle

• Anonyymi

Höpsis minulla hypokortisolismi mittaamattoman alhaalla alle 14 arvo repikää siitä. Itse pyysin tk lääkäri jos ottais kortisolin et yritän päästä labraan tosi vaikeaa nousta klo 7 labraan ja kauhea olla ilman edes sitä pientä annosta kortisolia. Olen ollu autokolarissa kovat kivut sekin kuluttaa kortisonia mut hyvin pärjään noin 17.5mg HC vrk siksi oltava pieni annos ettei mene luut osteoporoosia yms täysin oikein tehty jos 400 arvosta reagoi hiukan pudottaa annosta ja tuttusi toivottavasti voi paremmin. Lisämunuaisten uupumus on humpuukia oikea addisonin tai adrenal insuffiency täysin erijuttuja. Lisämunuais uupumus höpötyksellä viette turhaa aikaa endokrinologialta kun voisivat hoitaa esim.minun kaltaisia joil useita haasteita. Uupumus masennus jutut hoitaa tk lääkäri

• EI_roskalle

Lisämunuaisten vajaatoiminta, hypokortisolismi on täysin eri asia kuin lisämunuaisten uupumus. Ja ei todellakaan klikkauksia tämän paskatiinan sivustolle, joka on otsikkonsa mukaisesti täyttä roskaa.

• ashwagandhaa

Aloittajan linkittämässä vilisi ravinteita. Mieleen jäivät nokkonen, lakritsijuuri ja ashwagandha

• huuhaatataas

siis huuhaata

• Uskomushoito

Sitäpä juurikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1889
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1870
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      372
      1692
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      215
      1229
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1148
    6. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1111
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1046
    8. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1015
    9. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      82
      1011
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      50
      981
    Aihe