Lisämunuaisten uupumus

yleinen

9

764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kortisolitHullusti

      Tärkeä ja laiminlyöty asia. Hyvää ystävää olen seurannut jota muutoin osaava yliopistosairaalan endokrinologi pompottelee säälimättömästi.
      Ei mitään empatiaa hoidon takaiskutilanteissa. Stressi metelöivistä huumekämppänaapureista ei kuulemma ole mikään syy hydrokortisonin annosten alentamisohjelmasta poikkeamiseen. Vaikka mitä voimattomuuksia ja tärinäkohtauksia olisi. Sensijaan luunmurtumassa antoi parin viikon tauon.
      (Keskussairaalan endo kyllä oli vielä tyrannimpi kun kertamittauksessa sattui olemaan kortisoli n. 400. Mutta hän onkin tunnettu yleiskelvoton endo. Seuraava toisen endon määräämä mittaus n. 100)

      • ei_yhtäkään_klikkausta

        Tuonne roskapaskatiinan sivustolle toissa syksynä otin tunnuksetkin ennenkuin huomasin sen pelkäksi potilasvihamielisen sonnan levittäjäksi


      • ei_yhtäkään_klikkausta

        > toissa syksynä otin tunnuksetkin
        Syksyllä 2014 oli paras keskustelu Chrisun Iltalehti-blogin kommenteissa. sontatiinan kommenteissa oli samoja henkilöitä kuin Chrisulla ja ensialkuun tällä perusteella uskoin parempaa. Mutta nyt kolme vajispotilasta tuntiessani en anna klikkauksia potilavihamieliselle saastalle


      • Anonyymi

        Höpsis minulla hypokortisolismi mittaamattoman alhaalla alle 14 arvo repikää siitä. Itse pyysin tk lääkäri jos ottais kortisolin et yritän päästä labraan tosi vaikeaa nousta klo 7 labraan ja kauhea olla ilman edes sitä pientä annosta kortisolia. Olen ollu autokolarissa kovat kivut sekin kuluttaa kortisonia mut hyvin pärjään noin 17.5mg HC vrk siksi oltava pieni annos ettei mene luut osteoporoosia yms täysin oikein tehty jos 400 arvosta reagoi hiukan pudottaa annosta ja tuttusi toivottavasti voi paremmin. Lisämunuaisten uupumus on humpuukia oikea addisonin tai adrenal insuffiency täysin erijuttuja. Lisämunuais uupumus höpötyksellä viette turhaa aikaa endokrinologialta kun voisivat hoitaa esim.minun kaltaisia joil useita haasteita. Uupumus masennus jutut hoitaa tk lääkäri


    • EI_roskalle

      Lisämunuaisten vajaatoiminta, hypokortisolismi on täysin eri asia kuin lisämunuaisten uupumus. Ja ei todellakaan klikkauksia tämän paskatiinan sivustolle, joka on otsikkonsa mukaisesti täyttä roskaa.

    • ashwagandhaa

      Aloittajan linkittämässä vilisi ravinteita. Mieleen jäivät nokkonen, lakritsijuuri ja ashwagandha

      • huuhaatataas

        siis huuhaata


      • Uskomushoito

        Sitäpä juurikin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8326
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe