Onko turvallista

Turvallinen1

Minun huoneessani on kolme häkkiä ja kolme marsua. Mutta minulla ei ole ikkunoita huoneessa. Olen alkanut miettimään että onko turvallista olla samassa huoneessa kauan ilman mitään tuuletusta. Tietenkin välillä availen huoneen ovea mutta harvoin.

8

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eqffeqeqfeq

      Asuvatko nämä marsut erillään kaikki kolme? En usko, että tuulettamisella on mitään väliä, jos huoneen ilma ei ole tunkkainen.

      • Turvallinen1

        Kyllä he kaikki ovat erillään


      • marsuilija

        Saanko kysyä miksi he ovat erillään?


      • Turvallinen1

        He ovat erillään sen takia että he eivät tappelisi :)


    • Sedä

      Riippuu tietysti asunnosta, mutta kyllä normaalissa asunnossa ilmanvaihdon kuuluu toimia suljettujenkin ovien kanssa ihan hyvin :) Asunnoissa on kuitenkin aina jonkinsorttinen ilmanvaihto joka ei perustu siihen että ikkunoista vetää tai että niitä pitää aukoa :D Jos ilma tuntuu tunkkaiselta tai ikävältä niin kannattaa tutkia onko ilmastoinnissa jotain vikaa jonka voi korjata, tai oveenhan voi asentaa vaikka tiheän koiraportin että ovea voi pitää auki mutta marsut ei karkaa.

    • dokdkdok

      Kyllä kannattais ovea pitää auki muuhun asuntoon sit ainakin että ilma vaihtuu. Ja kesällä voi tulla kuuma, jatkuva yli 23 asteen lämpötila voi aiheuttaa lämpöhalvauksen marsulle, joten huolehdi kesäisin että huoneeseen ei tule kuuma

    • dokdkdok

      Niin ja tappelevatko marsusi? Jos eivät, niin pidä niitä yhdessä. Siis jos ovat samaa sukupuolta.

      • Turvallinen1

        Kyllä he tappelevat. Minulla on kaksi poikamarsua ja yksi tyttö


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      406
      1623
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1308
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1245
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      173
      1220
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1007
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      916
    7. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      844
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      836
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      830
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      189
      759
    Aihe