Sony Cyber-Shot DSC-P73

amatööri

Onko kokemuksia tästä Sony DSC-P73 kamerasta mikä on nyt tarjouksessa 229€ Teknisissä ja Mustassa Pörssissä? Millainen kuvien laatu on, onko muotoilu hyvä, millaiset muistikortit tähän käyvät ja millainen tämän kameran videokuvaus on? Onko hintansa arvoinen?

Kiitoksia avusta jo etukäteen.

6

2853

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MikeTheMechanic

hintalaatusuhde on kohdallaan... tämä tosin oli minun ensimmäinen digikamera ja voin sanoa että
      hyvä on... 16mt vakiona, tosin lisämuisti on aavistuksen kalliimpaa kuin muissa... tosin muisti onkin sitten nopeampaa (kamera pystyy siten mpeg 30fps VGA tarkkuuteen)

pimeä kuvaus on tuottanut ongelmia mutta syy on kuvaajassa ei kamerassa...

tuohon joudut/kannattaa ostaa memory stick pro muistikortin 50-100e (64mt-512mt)

muuten tuo on aika valmis peli

• amatööri

Ajattelinkin että pitää katsella vaikka 128mt tai 256mt memory stick pro tuohon. Huomenna voisi käydä Expertiltä ostamassa, näytti siellä olevan 219€ kun niiden nettisivuilta kävin katsomassa.

• amatööri

Kävin tänä aamuna kameran ostamassa. Kamera 219€, 256Mb Memorystick Pro 69€ ja kameralaukku 10€. Ihan hyvältä on kamera tuntunut, mitä sitä nyt olen ehtinyt koekäyttämään.

• KKK

Mä kävin ostamassa myös kyseisen kameran tänään. Ihan OK kameralta vaikuttaa näin alkuun...Kamera 64mt kortti.

• sonny

ja hyvin toiminut, kuvat ovat kameran hintaan nähden todella hyviä, eikä sitä normaali "harrastelija/sattunnainen" kuvaaja oikeastaan juuri parempaa tarttekkaan, ainahan parempia löytyy jos siitä ruvetaan puhumaan, mutta hintakin nousee sitä mukaa tietenkin,
      kuvien siirto ohjelma jolla kuvia saa siirrettyä tietokoneella on hieman monimutkaisempi kuin esim. vanhassa HP:ssani, mutta tosin samanhintaiset HP:n kamerat on muuten todella paljon huonompia, nimimerkillä "ei ikään enää HP:n kameraa" :)

• meikäläinen

Ajattelin itsekkin ostaa tuon Sonyn kameran, olihan siinä suomenkieliset ohjeet mukana? Entä voiko videokuvaa ottaa niin kauan kun kortilla riittää tilaa? Onko kuinka pitkä laukaisuaika?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2288
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2043
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1495
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1424
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      121
      1371
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1055
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      904
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      78
      886
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      873
    Aihe