Translutkaa us-videossa

translutka

Ensi keskiviikkona (16/3) iltapäivällä menossa taas pitkästä aikaa us-videoon,kaikki miehet joilla pussit täynnä tulkaa tyhjennykselle....Uudet asut,peruukit,korkkarit 12 sentin koroilla ja silikonitäytteet liiveissä...molemmat reiät käytössäsi tai pankaa porukalla lutkaa ???

9

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • translutka

No niin,nyt kun tää jokapaikkaan löylykauhaa tarjoava peräkamarin asukki sai purkaa pahaa oloaan,,,,,,,,,,, niin tosimiehet ovat tervetulleita us_videoon...lämmin ja liukas peppu odottaa...

• translutka

Kummallista kun nämä "kirjainhirviöt"kuten tuo yllä eksyvät näille sivuille joita HE VIHAAVAT YLI KAIKEN ??? Tai ovatko he kuitenkin näitä kaappihomoja jotka JOUTUVAT pitämään KULISSEJA yllä ympäristön vuoksi...luultavasti mieli tekee mutta eivät uskalla raottaa "kaapin ovea"...

• tosiseksikästä

Mäkin työntelin "löylykauhaa" perseeseeni joskus kun runkkailin, tänään tuntematon nuorimies xxx-paradisessa tarjoutui oikein hellästi panemaan pikku pippelinsä mun sisääni, aluksi sattu ihan saa....sti, mut sitte alko tehdä tosi kutaa.

• Siinä-kävijät

No niin, eipä tuolloin siellä ollut ketään transua. Eikä naistakaan. Enimmäkseen yli kuusikymppisiä ukkoja.

• translutka

keskiviikkona on taatusti,mukaan vaan...älä välitä löylykauhasta,se on joku eunukki kait...

• lutkaasuihin

Ottaisikko duunarilta suihin työpäivän päätteeksi? Onko minimekko päällä ja millaiset korkkarit,saappaat?

• translutka

Otan,tuu neljän aikoihin,punaisessa verkkominimekossa/vaaleet remmikorkkarit/tumma pitkä peruukki...peppu myös käytössäsi...

• mattijmp

Hei ihanuus, milloin olisi seuraava kerta?'en päässyt 16.3. Mutta odotan..

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1722
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      42
      1059
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe