Tuli tässä vuosien täyttyessä mieleen, että mistä saan tietoa tulevasta eläkkeestä. Eteran paperi tietenkin on, mutta siinä ei näy seurakunnassa työskentely 10 vuotta eikä ne pätkät jotka olin kaupungilla puistoa haravoimassa tai yliopistolla siivoamassa. Samoin maatalousyrittäjän vuodet (12) on epäselvää. Maksoin myel- maksua
Mite tarkistan tulevan eläkkeen ja miten haen eläkeputkeen ja milloinka? ikää 60 täynnä
miten lasken eläkkeeni
3
434
Vastaukset
- skfjkajfskjsfj
Soita sinne Eteraan ja kysy sieltä. Eivät ihmiset täällä voi tietää sinun asioistasi. Heidän toimenkuvaansa työeläkeyhtiössä kuuluu asiakkaiden ohjeistus. Kysy sieltä.
- murusinamaailmalla
etera ei tiedä, mitä seurakunnassa eläkettä kertyy, eikä Kirves, eli kirkon eläkerahasto osaa yhdistää lellin ja myellin alaisia eläkkeitä toisiinsa, siis olen ihan eksnyt pykäläviidakkoon
- hghn
murusinamaailmalla kirjoitti:
etera ei tiedä, mitä seurakunnassa eläkettä kertyy, eikä Kirves, eli kirkon eläkerahasto osaa yhdistää lellin ja myellin alaisia eläkkeitä toisiinsa, siis olen ihan eksnyt pykäläviidakkoon
Miksi et saa MELA:sta tietoja?
https://www.mela.fi/fi/ajankohtaista/tyoelakeotteessa-koko-elakekertyma-ensimmaista-kertaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3524491Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1462538Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822146- 1451690
- 261227
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441222- 351178
- 791101
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3451045Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029