Mitä mieltä olette Mersun G-sarjasta. Luulen, ettei monet pidä auton ulkonäöstä, mutta minun mielestä se on hieno. Onhan Mersu tehnyt tyylikkäämpiäkin maastureita, mutta itse voisin ostaa G-sarjalaisen, jos minulla olisi siihen varaa. Mitä mieltä olette G65 AMG:n hinnasta: 550 000€?
Mercedes-Benz G-sarja
Mersumies99
7
87
Vastaukset
- lepsosaara
Onneton tötterö, parempia on kaupan!
- syökäämämmiä
Merssun omistajat on reppaanoota, sanuaa kurikaan jättiläänen!
- eiminullamuuta
Etkai ole audipaskiainen?
- Tallaanomaapolkua
Mielestäni iha siisti auto, mutta en usko että maksaisin siitä yli 550 000 euroa. Mutta jos 75 miljoonaa tulee, niin miksi ei.
- Ruiseri
Mieluumin MB G 6x6 Brabus, eikä edes mene autoveroa (kun on kuormuri).
Tosin silti maksaa sen 0,5M€ - Hetikunonrahaa
Sika hieno auto, ostaisin heti jos olisi rahaa. Ja voisin laittaa siihen yli 550 000€:a.
- autoilijaAntti
Autojen Äiti!! Ostaisin ehdottomasti...rahapussi vain ei ole niin kunnossa ....käytetyt (-kin) törkeän hintaisia, ansaitusti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2032790Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1652496Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 64951
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait256904Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies107902Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20879Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka307874Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k453778Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22748