Tossa alempana joku vielä kyselee ett mikä jengi voittaa mestaruuden. Eix se oo selvää ett Jokerit on paras nyt ja keväälläkin.
Mä en tiedä miten asiantuntevaa porukkaa täällä liikkuu, mut voin valaista että Jokerien peli kulkee parhaiten sekä A- että B-alueella.
Eli A-alue on omanpään peli ja se on kunnossa maalivahtii myöten.
B-alueen vois jakaa vielä kahteen osaan, siis mistä tehdään maalit ja missä ratkaisevat kiekonriistot tehdään ja siitä PAM!
Tää voi olla monelle liian vaikee tajuta, mut kun tietää hokista enemmän niin se selviää kyllä.
Mut JOKERIT jyrää!
Jokerit on paras
5
433
Vastaukset
- Tietäjä.
Tällä palstalla on kaikki asiantuntevimpia kuin sinä joten lopeta itsesi ylistäminen. Teet vain itsestäsi entistä enemmän naurettavamman kuin olet jo.
Minkä ikäinen olet? Teini olet vielä kuitenkin tekstien perusteella. Tuota noin, jos mestaruus on näinkin selvästi kirkossa kuulutettu, niin olisiko syytä jättää pelit pelaamatta? Siitä voisi olla etua tappiota tekeville Jokereille.
Jokerit on kevättä ajatellen kyllä vahvoilla, mutta en menisi kuitenkaan ihan vielä kannua jakamaan. Saattaa meinaan olla katkera kalkki jos mestaruutta ei tulekaan. Esimerkiksi HIFK on hyvä ja heillä on varmasti oma sanansa sanottavanaan. Muitakin hyviä joukkueita liigasta löytyy.
Kunnioitan kyllä lujaa uskoasi suosikkeihisi.- ...
itsehän veikkaan kalpan voittavan sm-kultaa...toi on semmonnen jymy-yllätys ettei sitä todellakaan pysty tajuu muut ku todelliset lätkänerot...c-alue on kyl jääny huomioimatta täysin sulta ja siinä ohella myös alueet d-ö.
Sä oot täys idiootti. Toivossa on hyvä elää. Nähään sit keväällä. - BenAmy
Sullahan ei sitten ole enää mitään mielenkiintoa seurata kannattamasi joukkueen pelejä jos kerran lopputulos on jo tiedossa.
Onneksi en ole jokerifani. On edes jotain mieltä seurata ja jännittää pelejä.
Ja tuosta sun jääkiekkotietoudesta. Se on samalla tasolla Olli Keskisen kanssa.Niin, me muut kuin Jokereiden kannattajat, voimme keskittyä jännittämään parhaasta mahdollisesta vielä avoinna olevasta tittelistä eli SM-hopeasta. Jokeri-faneille voinemme heittää rantapallot jo nyt, niillä kun kausi on jo niinku ohitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281266
- 1181078
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97914- 113837
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270774- 48705
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18677- 42625
- 49589
- 25573