Apua en tiedä mitä tein?

turhapoika

Palasin exäni kanssa yhteen rakastin häntä todella paljon ja hän kysyi multa että haluanko palata yhteen ja tietenkin halusin. Tämä tapahtui siis maanantaina ja olin hänen kanssaan eilen ja kaikki meni hyvin ja meillä oli kivaa. Tänään juttelin hänen kanssaan päivällä normaalisti, mutta noin 30min ex tyttöystäväni sanoi että tästä ei tulee mitään ja jättää minut. Kysyin vitsaileeko hän, mutta hän ei vastannut ja esti mut eikä vastaa puheluihin. Mä en tiiä mitä tein eikä muo enää huvita elää yhtään minuuttia. Minulla on masennus muutenki ja tällä hetkellä en jaksaisi edes nousta ylös sängyltä. Tai ehkä mä vaa jatkan teeskentelyä et kaikki ois hyvin...

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo jatka

• naki

vedä käteen

• Tervetuloa pari- ja muiden ihmissuhteiden maailmaan...

Itse pidän hyvänä nyrkkisääntönä sitä, että koska siihen on ollut aina joku syy, että exästä on tullut ex, niin myös ne uudet yritykset päätyvät lähes aina samaan lopputulokseen.

Turhaan sinä annat itsesi kärsiä toisen ihmisen tyhmyyden takia. Jos kaikki jätetyt tappaisivat itsensä, niin olisipa aika hiljaista maan päällä.

Pää pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä! Niitä riittää elämän varrella.

• tytsyyyyy

Ja toi loppu osa jotenki rohkas ? :D

ei vaan,
        alottaja kyl sä pääset siitä yli ei se ollu sun arvonen tyhmä jos ei muuta.
        kyl sä löydät vielä jonkun toisen,juttele jollekkin puhuminen helpottaa,tsemppiä! :)

• tytsyyyyy kirjoitti:

Ja toi loppu osa jotenki rohkas ? :D

ei vaan,
        alottaja kyl sä pääset siitä yli ei se ollu sun arvonen tyhmä jos ei muuta.
        kyl sä löydät vielä jonkun toisen,juttele jollekkin puhuminen helpottaa,tsemppiä! :)

Se loppuosa vain kertoi totuuden: elämä on täynnä pettymyksiä, varsinkin ihmissuhderintamalla. Joillakin niitä on enemmän ja joillakin vähemmän, mutta kaikilla niitä tulee vastaan. Niiden kanssa on vaan tultava toimeen, jos aikoo selvitä elämän läpi edes suurin piirtein toimintakykyisenä.

• yetyueu

Unohda se vitun ämmä

• nolikset22

........................................................noloo sen toiminta, noliksen kunniasanalla ymmärrän sinuu

• gjkvxcj

Kuulostaa hänen puoleltaan aika epäkypsältä toiminnalta. Sinä et luultavasti ole tehnyt mitään väärin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe