Palasin exäni kanssa yhteen rakastin häntä todella paljon ja hän kysyi multa että haluanko palata yhteen ja tietenkin halusin. Tämä tapahtui siis maanantaina ja olin hänen kanssaan eilen ja kaikki meni hyvin ja meillä oli kivaa. Tänään juttelin hänen kanssaan päivällä normaalisti, mutta noin 30min ex tyttöystäväni sanoi että tästä ei tulee mitään ja jättää minut. Kysyin vitsaileeko hän, mutta hän ei vastannut ja esti mut eikä vastaa puheluihin. Mä en tiiä mitä tein eikä muo enää huvita elää yhtään minuuttia. Minulla on masennus muutenki ja tällä hetkellä en jaksaisi edes nousta ylös sängyltä. Tai ehkä mä vaa jatkan teeskentelyä et kaikki ois hyvin...
Apua en tiedä mitä tein?
8
62
Vastaukset
joo jatka
- naki
vedä käteen
Tervetuloa pari- ja muiden ihmissuhteiden maailmaan...
Itse pidän hyvänä nyrkkisääntönä sitä, että koska siihen on ollut aina joku syy, että exästä on tullut ex, niin myös ne uudet yritykset päätyvät lähes aina samaan lopputulokseen.
Turhaan sinä annat itsesi kärsiä toisen ihmisen tyhmyyden takia. Jos kaikki jätetyt tappaisivat itsensä, niin olisipa aika hiljaista maan päällä.
Pää pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä! Niitä riittää elämän varrella.- tytsyyyyy
Ja toi loppu osa jotenki rohkas ? :D
ei vaan,
alottaja kyl sä pääset siitä yli ei se ollu sun arvonen tyhmä jos ei muuta.
kyl sä löydät vielä jonkun toisen,juttele jollekkin puhuminen helpottaa,tsemppiä! :) tytsyyyyy kirjoitti:
Ja toi loppu osa jotenki rohkas ? :D
ei vaan,
alottaja kyl sä pääset siitä yli ei se ollu sun arvonen tyhmä jos ei muuta.
kyl sä löydät vielä jonkun toisen,juttele jollekkin puhuminen helpottaa,tsemppiä! :)Se loppuosa vain kertoi totuuden: elämä on täynnä pettymyksiä, varsinkin ihmissuhderintamalla. Joillakin niitä on enemmän ja joillakin vähemmän, mutta kaikilla niitä tulee vastaan. Niiden kanssa on vaan tultava toimeen, jos aikoo selvitä elämän läpi edes suurin piirtein toimintakykyisenä.
- yetyueu
Unohda se vitun ämmä
- nolikset22
........................................................noloo sen toiminta, noliksen kunniasanalla ymmärrän sinuu
- gjkvxcj
Kuulostaa hänen puoleltaan aika epäkypsältä toiminnalta. Sinä et luultavasti ole tehnyt mitään väärin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1851559
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2081530Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä441154Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad44846- 14730
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30721Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21710- 36691
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20656Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617