Tunnen suurta lämpöä ja rakkautta elämää kohtaan. Tuntuu, että jokainen ihminen on mahtava ja upea, en voi olla rakastamatta kaikkia. Kaikki tilanteet ovat rauhallisia ja lämpimiä, joka hetki tunnen oloni hyväksi. Niin hyväksi, että haluaisin vain halata kaikkia, hymyillä jokaiselle ja rakastaa! Antaa rakkautta sydämeni kyllyydestä, hyppiä riemusta ja kiljua. Kokonaisvaltainen mahtavuuden ja onnen tunne sisällä, jota en saa mielestäni. Olen niin onnellinen, että voisin itkeä. Kuulostaako tutulta kenellekään? Miksi tunnen näin?
Vahva rakkauden tunne
8
288
Vastaukset
- nautionnestasi
Olet rakastunut. Sen tietää ainakin kun sen menettää. Kaikki kääntyy päinvastoin. Ennen rakkautta ei tiedä miten hienona maailman voikaan kokea, ja rakkauden menetettyään ihmettelee miten pystyi elämään siinä harmaassa maailmassa aiemmin ilman ongelmia.
- confuseddd
Rakastunut elämään? Voi olla.
- confuseddd
Olit oikeassa.
- täynnäaurinkOo
Yleensä olen tälläinen ja herätän kumastusta juroissa suomalaisissa..ehkäpä mussa piilee salaisia juuria Etelä-Euroopasta? :D Rakastuminen teki mut vielä "hullummaksi". Yhden suuren rakkauden kuihtuessa elämässäni alkoi kyllä sellainen synkkyysvaihe etten sellaista minää ollut kokenutkaan. Pelottavaa oli, mutta alkaa helpottaa. Oli tilanne rakkaus elämässä mikä tahansa, silti voin samaistua sinuun :)
- titityytsirptsirp
Koet normaalia. Eikä se välttämättä lähde minnekään, ellet itse aja sitä pois :)
- TiedänTunteen
Olet rakastunut.
- elämäniloinenjoskus
Minä olen kyllä tuntenut noin vaikka en ole ollut rakastunut. Ihan siitä ilosta että on elossa.
- sukulähellä
Onko pakko olla kauheasti tunteita jos molemmille käy kumppanuusuhde. Mies vanhempi ja mukava. Tullaan hyvin toimeen keskenämme. Arvostan rauhallisista yhdessoloa kuten hänkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4225449Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841865Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3591825- 1171059
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27918
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60815- 67769
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 35678