Vahva rakkauden tunne

confuseddd

Tunnen suurta lämpöä ja rakkautta elämää kohtaan. Tuntuu, että jokainen ihminen on mahtava ja upea, en voi olla rakastamatta kaikkia. Kaikki tilanteet ovat rauhallisia ja lämpimiä, joka hetki tunnen oloni hyväksi. Niin hyväksi, että haluaisin vain halata kaikkia, hymyillä jokaiselle ja rakastaa! Antaa rakkautta sydämeni kyllyydestä, hyppiä riemusta ja kiljua. Kokonaisvaltainen mahtavuuden ja onnen tunne sisällä, jota en saa mielestäni. Olen niin onnellinen, että voisin itkeä. Kuulostaako tutulta kenellekään? Miksi tunnen näin?

8

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nautionnestasi

Olet rakastunut. Sen tietää ainakin kun sen menettää. Kaikki kääntyy päinvastoin. Ennen rakkautta ei tiedä miten hienona maailman voikaan kokea, ja rakkauden menetettyään ihmettelee miten pystyi elämään siinä harmaassa maailmassa aiemmin ilman ongelmia.

• confuseddd

Rakastunut elämään? Voi olla.

• confuseddd

Olit oikeassa.

• täynnäaurinkOo

Yleensä olen tälläinen ja herätän kumastusta juroissa suomalaisissa..ehkäpä mussa piilee salaisia juuria Etelä-Euroopasta? :D Rakastuminen teki mut vielä "hullummaksi". Yhden suuren rakkauden kuihtuessa elämässäni alkoi kyllä sellainen synkkyysvaihe etten sellaista minää ollut kokenutkaan. Pelottavaa oli, mutta alkaa helpottaa. Oli tilanne rakkaus elämässä mikä tahansa, silti voin samaistua sinuun :)

• titityytsirptsirp

Koet normaalia. Eikä se välttämättä lähde minnekään, ellet itse aja sitä pois :)

• TiedänTunteen

Olet rakastunut.

• elämäniloinenjoskus

Minä olen kyllä tuntenut noin vaikka en ole ollut rakastunut. Ihan siitä ilosta että on elossa.

• sukulähellä

Onko pakko olla kauheasti tunteita jos molemmille käy kumppanuusuhde. Mies vanhempi ja mukava. Tullaan hyvin toimeen keskenämme. Arvostan rauhallisista yhdessoloa kuten hänkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      170
      3896
    2. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      81
      3099
    3. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      46
      2143
    4. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      23
      2073
    5. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      54
      1921
    6. TUNNISTELAATIKKO

Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain
      Ikävä
      85
      1341
    7. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      40
      1270
    8. Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?

Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään
      Tv-sarjat
      25
      1268
    9. Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?

Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli
      Ähtäri
      58
      1048
    10. Valehdella saa, totuus salataan

Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu
      Savonlinna
      10
      758
    Aihe