HEI
Onko tietoa Linnankatu 11 Helsinki asunnoista missä kunnossa ne on ? Onko ollut ongelmia, hometta, hengitys ongelmia, kosteutta ja ym ym ?
Kertokaa rohkeesti.
LINNANKATU 11 HELSINKI
7
1571
Vastaukset
- Vieläasun
Hei
Linnankatu 11 suurin osa asunnoista kärsii home ja sisäilma ongelmista.
Tutkikaa kylpyhuoneen saumat jos on saumat mustana niin se on hometta.
Nenä vuotaa kuin pahimpaan siitepölyaikaan koko vuoden, ?
Kyseisiin asioihin ei ole reagoitu kunnolla vaikka tehty ilmoituksia.
En suosittele muuttamaan. Ylihintaisia asuntoja. - Entinenasukki
Moi
Kyseisen talon lähes joka asunto on homeessa.
Kylpyhuoneen saumat homeessa , pistä vaatekaapin ovi kiinni niin päivässä alkaa ummehtunut homeen haju tulemaan.
Ei toimi ilmastointi kunnolla.
Ikkunat vuotaa, todella kylmä talvella.
Talossa on monta asuntoa vapaana esim c 45 ollut jo 8 kk c 36 6 kk eikä niitä ilmoteta vapaiksi.
On todella merkillistä. - linnankatu11c35
No niin nyt alan ymmärtämään tätä taloa.
Meillä on nenät vuotanu muuton jälkeen, silmiä kutittanu, ollu köhää. Ajateltiin, että se on vaan tämä talvi. Nyt kun katsottiin kylppäriin niin saumat ovat mustia ja vaatehuone haisee.
Onko tietoa muista asunnoista mitkä ovat vapaana ?
Ei tässä voi asua kun on pieni lapsi vielä. On ollu häiriköintiäkin vielä. Jouduttu soittamaan poliisia paikalle. - linnankadunasukki
Olen tutkinut asuntoani ja tosiaan löysin mustiapilkkuja. Ilmastointi venttiilin ympäristöön tulee erittäin paljon mustaa ym epäpuhtauksia.
Luulen, että asuntoni huoneilma on huonoa. Olen tuulettanut joka päivä reilusti.
Tätä jos en tee niin nukun erittäin huonosti.
Maksan vuokraa kuitenkin 1600 € /kk. Voisin saada varmaankin samalla rahalla asunnon ilman hometta ja sisäilmapuhtaaksi. - Nuhanenä7
Siellä sitä sairastutaan homeesta mikä on todella paha aiheuttaa vaikka mitä pysyviä hengitys ongelmia.
Kyseinen talo pitäisi laittaa asumis kieltoon. - DUUNARILINNANKADULTA
Hei kaikki asukkaat olin peruskorjaamassa kyseistä taloa ja voin sanoa, että vastaava mestari käski tekemään täysin päin vastaisesti miten olisi pitänyt tehdä.
Tämä TALO TULEE HOMEHTUMAAN VIIMEISTÄÄN 2 VUODEN SISÄLLÄ ASUIN KELVOTTOMAKSI KOKONAAN.
HOME ON PAHA MYRKKY. - Anonyymi
Hei!
Millainen tilanne on nykypäivänä? Muuttoa pohtimassa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672451Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis451465Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999