Hei! Olen 20-vuotias nainen ja etsin kämppäkaveria tai useampaa sellaista. Minun olisi tarkoitus muuttaa Turkuun elokuussa, joko opiskelemaan tai töihin. Olen luotettava, rento ja suht hyvä tyyppi. Jos olet vailla kämppistä, ole yhteydessä! 0504305729 tai [email protected]
Kämppäkaveri/kavereita Turkuun
HenriettaB
2
213
Vastaukset
- Kämppisehdokas
Moikka! Laitoin sulle äsken s. postissa viestiä, käy ihmeessä katsomassa jos vielä tarvitset kämppiksen. :))
- Bodyguard07
Etsin kämppäkaveri 36 vuotta puhdas ja kaunis ruoka että olen säästäväinen
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662159
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142132- 1091612
- 1261533
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4711329- 841110
- 54951
- 49901
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä234824Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa358821