Painava koira

Labbis 4ever

Voisko joku auttaa ku mun labbis painaa jo 60Kg eikä lopeta syömistä. Jos mä en anna sille ruokaa ni se vaan ulvoo ja haukkuu nii kauan et saa ruokaa ja naapuritki valittaa siitä! Mitä mä teen??

16

438

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2xhaukku

Annatko koiralle aina ruokaa, kun se sitä pyytää? Kukahan teillä oikein määrää...?

Vähennä ruokaa, ja anna vaikka paljon vihanneksia, jos kerran pitää jotain antaa.

Ja sitä liikuntaa, liikuntaa...

• bouvman

Ekaks, labbishan on koira, joka syö kaiken, mitä sille annat, ne on tunnettuja ahmatteja.
      En tiedä, mitä sä syötät sille, mutta haepas eläinkaupasta jotain kunnon laihdutusnappuloita (EI mitään marketin Luppaa!). Myyjät kyllä osaa neuvoa, paljonko ja kuinka usein on oikea määrä.
      Tai lue säkin kyljestä, ne määrät vaan tarkoittaa, että muuta ruokaa ei sitten anneta!
      Ja sitten vaan pikkuhiljaa pienennät annosta...
      Toi haukkuminen ja ulvominen on niin hyvin opittu juttu: sun koiras yrittää pomottaa sua antamaan ruokaa. Kerro sille kumpi teistä määrää!
      Ja koita jaksaa pitää puolesi, se tulee kyllä yrittämään kaikkensa!

• Labbis 4ever

kiitos,mut oon jo päättäny lopettaa sen ku se syö mut perikatoon ja mitä ne ns.laihdutusnapitkin maksaa,en mä oo mikää miljonääri!!!!!!!!!

• "outoa"
        Labbis 4ever kirjoitti:

kiitos,mut oon jo päättäny lopettaa sen ku se syö mut perikatoon ja mitä ne ns.laihdutusnapitkin maksaa,en mä oo mikää miljonääri!!!!!!!!!

Kuka sinulle Koiran hankki ?
        Ei saa ottaa Koiraa jos ei ole varaa !
        Kyllä pitää ensin ottaa selvää mitä Koiran pito
        maksaa ja sitten katsoa rahapussiin !Voiko ottaa
        koiraa vai ei ?
        Kyllä on Labbiksellasi kurja kohtalo ?

• Säästä lopetusmaksu
        "outoa" kirjoitti:

Kuka sinulle Koiran hankki ?
        Ei saa ottaa Koiraa jos ei ole varaa !
        Kyllä pitää ensin ottaa selvää mitä Koiran pito
        maksaa ja sitten katsoa rahapussiin !Voiko ottaa
        koiraa vai ei ?
        Kyllä on Labbiksellasi kurja kohtalo ?

Lahjoita labbis pois, näin säästät lopetusmaksun (jos et itse sitä lopeta). Näin myöskin koirasi saa paremman paikan (tuskin huonompaa löytyy?).

• labukat alas
        Säästä lopetusmaksu kirjoitti:

Lahjoita labbis pois, näin säästät lopetusmaksun (jos et itse sitä lopeta). Näin myöskin koirasi saa paremman paikan (tuskin huonompaa löytyy?).

...ensin otetaan labbis, tunnetusti kovapäinen (ei edes järkevällä tavalla, sori vaan) koira joka on lisäksi sietämättömän ahne. Koira on KOULUTETTAVA, koira on nyt sun pomos, se ei kunnioita sua pätkääkään, se pitää sua alhasena maanmatosena, tyhmänä, kokemattomana laumanepäjohtajana, joka ei osaa johtaa. Lyhyesti sanottuna: koirasi vihaa sua, koiramaisella tavallaan. koiran viha, ei tarkoita että se olisi agressiivinen. Koiran viha ei ole vihaa, miksi me ihmiset sitä kuvitellaan. Ihmiselle viha, on paha väkivalta ja haukkumisjuttu. koiralle se on halveksintaa, tottelemattomuutta, opittuja asioita. Sä olet kouluttanut koirasi hyvin, todella hyvin, nimittäin kerjäämään, vaatimaan.
        Ota herranisä itteäs niskasta kiinni, tai sitten myy koira, älä lopeta, vaikka tuskin tuo enään pystyssä pysyy, sairestelee lihavien koirien tauteja, kun ei eräät osaa kouluttaa. Lueppa kirja tokoa koko elämä. Se ei puhu periaatteessa tokosta (toko koe, tottelevaisuus koulutus) vaan elämästä yleensä koiran kanssa. Mahtava kirja.
        Vaikka en tykkää labukoista yhtään (tunnen kolme ja yhdestäkään en ole tykännyt), ja niiden ulkonäkö (varsinkin lihavien) suorastaan etoo mua. Se on silti koira, ja koirat merkitsee mulle paljon. Olkoon inhottava luonteinen, lihava ja ruma louskuttaja, se on silti ihmisen jalostama koiraraukka, joka ansaitsee arvokkaan elämän.
        Olen tavannut paljon koiria, jotakin jopa inhonnut, mutta silti en tahdo niille pahaa, vaan hyvän elämän, hyvien ja osaavien ihmisten parissa.

• Piipa
        Labbis 4ever kirjoitti:

Jos olet tota mieltä ni Koiralle kyllä paras vaihtoehto kun omistaja on mikä on! Mitä jos itse olisit ylipainoinen ja vanhempas olis sun ollessa pieni päättäny et ku sä syöt meidät perikatoo ni lopetetaan! Älä ikinä enää ota koiraa jos et jaksa vanhaakaa hoitaa kuntoo!

• Iso koira

Mulla on juuri sama ongelma kun sulla. Koirani painaa 62kg ja syö todella kaiken. se ei nykyään juuri liiku makoilee vain ja käy syömässä. Pihalle saan raahata sen väkisin kaiken huipuksi se on alkanut ulostaa sisälle, kun ei jaksa mennä ulos. Mutta en kertakaikkiaan voi olla antamatta sille ruokaa kun se ulvoo. asumme rivitalossa ja naapurit ovat oleet ajoittain aika vihaisia. Käytin koirani kerran lääkärissä mutta ei siitä ollut hyötyä.

• Kerttuli

Tapa jolla jätät koirasi terveyden huomiotta on eläinrääkkäystä. SINÄ olet vastuussa koirasi ruokailuista, ulkoiluista ja koulutuksesta.

Koulutus tässä kuuluu kohtaan "kun se ulvoo", jos et sitä ymmärtänyt.

• milli
        Kerttuli kirjoitti:

Tapa jolla jätät koirasi terveyden huomiotta on eläinrääkkäystä. SINÄ olet vastuussa koirasi ruokailuista, ulkoiluista ja koulutuksesta.

Koulutus tässä kuuluu kohtaan "kun se ulvoo", jos et sitä ymmärtänyt.

Oleks kerttuli hiukka idiootti. Olen itsekkin päässy tosi hyviin tuloksiin vihanneksilla ja riisillä kun koirani pääsi lihoon.
        Koira saa puolet päivittäisestä ateriasta kuivamuonaa ja ettei sille jäisi nälkä niin tätteeksi vihannesmössöä ja koira voi hyvin ei muuten sairastellu.

• Kerttuli
        milli kirjoitti:

Oleks kerttuli hiukka idiootti. Olen itsekkin päässy tosi hyviin tuloksiin vihanneksilla ja riisillä kun koirani pääsi lihoon.
        Koira saa puolet päivittäisestä ateriasta kuivamuonaa ja ettei sille jäisi nälkä niin tätteeksi vihannesmössöä ja koira voi hyvin ei muuten sairastellu.

Tämän kasvissyönti jutun, melkein noilla sanoilla, olen kuullut eläinlääkäriltä. Liian kasvispitoinen ruoka saattaa aiheuttaa esim. virtsakiviä.

En väitäkään ettei tuloksiin pääse, mutta terveellisesti tavoitteeseen pääsee syöttämällä esimerkiksi juuri sitä kuivamuonaa.

Hyvä, että koirasi on terve ja toivon, että on vastakin. Ruokinnasta on varmasti yhtä monta mielipidettä kuin on koiran omistajaakin. Minä kuitenkin luotan itseäni kokeneempien ja koulutetumpien ihmisten mielipiteeseen.

• labbis4ever
        Kerttuli kirjoitti:

Tämän kasvissyönti jutun, melkein noilla sanoilla, olen kuullut eläinlääkäriltä. Liian kasvispitoinen ruoka saattaa aiheuttaa esim. virtsakiviä.

En väitäkään ettei tuloksiin pääse, mutta terveellisesti tavoitteeseen pääsee syöttämällä esimerkiksi juuri sitä kuivamuonaa.

Hyvä, että koirasi on terve ja toivon, että on vastakin. Ruokinnasta on varmasti yhtä monta mielipidettä kuin on koiran omistajaakin. Minä kuitenkin luotan itseäni kokeneempien ja koulutetumpien ihmisten mielipiteeseen.

joo kiiti,mä konsultoin jo yhden eläinlääkärin kanssa näil sivuilla,se oli joku pertti. se sano et koira ei oo mikään kasvissyöjä ja jos tulee liian kalliiks pitää ni anna mustalaisille tai lopeta. no mä päätin antaa sen yhdelle Feijalle,se lupas pitää siit huolta ja antaa sille lihaa,mut se kyl joutuu asumaan ulkona ku ne ei päästä koiria taloon,mut kiitti vinkistä. =)

• !!!

lueppa noutajan ongelma. taidat kuulua samaan kategoriaan kuin tämän kultsun omistaja... lähtökohdat on ainakin samat... siis lue se yks juttu sieltä, en jaksa sitä toistaa,mutta se sopii sinulle...
      jos tämä ei taas ole joku provo...

• piipa

Keitä koiralles kaupasta saatavia vihannes sekoitus pusseja ja lisää riisiä. Koiras vatsa täyttyy mutta ei lihoita muista myös lisätä koirasi liikuntaa. Jätä kaikki makupalat ja välipalat pois. jos et kuuntele tätä neuvoa voin vain todeta että koirasi ei elä kauan koska yli paino rasitaa sydäntä ja niveliä. jotn hengen lähtö on lähellä ja siitä voit syyttää vain itseäsi.

• Kerttuli

Eikä sitä sellaiseksi voi muuttaa. Tuollaisella ruokavaliolla se sairastuu.

• Pipsa
        Kerttuli kirjoitti:

Eikä sitä sellaiseksi voi muuttaa. Tuollaisella ruokavaliolla se sairastuu.

Oon lukenu näit koirajuttuja täältä,eikä kyllä mee kaaliin,että voikos ne muka olla totta.Just se kultsikka juttukin.Eihän ihmiset voi olla noin TYHMIÄ!
        Meillä on labukka-uros,painaa sellaset 32 kiloo.Ei kerjää,kun tietää että se on turhaa meijän perheessä.Saa ruokaa kun on ruoka-aika ja aina joskus jonkun herkkukeksin.
        Lapukka ei oo tyhmä,se on fiksu koira,rotuesittelyssä oli että se on vähän hidas oppimaan,ollaan kyllä huomattu meijän ukossa se piirre..Ei meijän poika kyllä hauku eikä ulvo.Ollaan kyselty naapureiltakin,että kuuluuko ääniä kun ollaan poissa,mutta ei kuulema kuulu mitään.Ja mikä parasta,se on hirveän lapsirakas,meillä kaksi pientä muksua ja niitten hyvä kaveri se on.Onhan noita poikkeuksiakin,olen nähny paljonkin sellasia.
        Kummallisia ihmisiä,kun ollaan heti koiralta henkeä ottamassa,kun itte on päästetty tilanne tohon jamaan.Annappa koiras jollekkin,joka pitää siitä hyvää huolta.Ite tunnut olevas aika idiootti.Toivottavasti sun koiras pääsee johonkin parempaan paikkaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      94
      8201
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3942
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1916
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1400
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      35
      1282
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      32
      1132
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1030
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      857
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      832
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      797
    Aihe