Lääkäri näytti minulle vihreää valoa ja sain ohjeet jatkoa varten. Ikävä kyllä en tunne yhtään lihavuusleikattua joka pystyisi kertomaan minulle konkreettisesti kuinka elämä ja erityisesti ruokalista muuttui leikkauksen jälkeen.
Löytyykö täältä yhtään lihavuusleikattua?
4
<50
Vastaukset
- mamikka
Itselläni ei ole sitä tehty mutta serkullani kylläkin. Nyt syö rahkaa ja pillereitä etupäässä.
- Mtzi
Kuinka kauan hän oli leikkausjonossa?
- mamikka
Ei kovinkaan pitkään. Työskenteli terveydenhoidon piirissä joten ilmeisesti pääsi väliin jollain tapaa. Varsinais-Suomessa käsittääkseni silloin ainakin pääsi paljon helpommin leikkauksiin kuin esim Etelä-Karjalassa. Nyt on tosi pikkuruinen. Viettää kaikki aikansa punttisalilla,uimassa. No liikkuen yleensäkin. Ei pysty paljon syömään, joten käyttää lisävitamiineja purkista. Käsittääkseni nauttii paljon proteiinia eli rahkaa,raejuustoa, kanaa.
Entisestä lihavasta on tullut terveysintoilija joka saarnaa muille mitä pitää tehdä.
Äkkiä se "takki" kääntyi. Itse olen laihduttanut vaan syömällä vähemmän, mutta sekin on nyt takkuillut ja olen lihonut. Siitä jaksaa kyllä urputtaa.
- Iso-I
Olen käsittänyt että leikatuilla näläntunne vähenee kun osa mahalaskusta napsaistaan pois. Kyllä minäkin liikkuisin jos jaksaisin. Suomesta on todella vaikeaa löytää liikuntavaatteita kokoa 62/64.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291909Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3751748Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221158- 121131
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81066- 881066
- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001