Budapestiinkin ( Euroopan lomakohteissakin ovat olemassa ) tulivat uudet pankkikorttiautomaatit - sekä HUF että EUR on saatavissa. Mutta palvelu on hintaavampi jos verrataan pankkiautomaatteihin. Siis vinkki: pankkiautomaatti on edullisempi rahanostopaikka, vaikka tämä uusi automaattilaite on joka toinen askel...
Myös: Budapestin lentokentällä on tosi huono vaihtokurssi. (oranssikylttinen interchange ) Monta kertaa parempi kurssi on kaupungin rahanvaihtokioskeissa. Mutta mainittu oranssikylttinen interchange kaupungillakin samaa huonoa kurssia tarjoaa. Ajankohtainen keskustakurssi on 308 HUF = 1 EUR
raha-asiat
19
485
Vastaukset
- Peska
Siis ei tarpeellista vaihtaa rahaa ennen matkaa Budabestiin??? Siellä automaatteja missä käy pankkikortti? Ja rahanvaihtopisteitä kaupungilla?
- tulinsieltäjust
Automaatteja joka paikassa. Kentällä automaatti ei antanut tehdä nostoa HUF-nostona, vaan pakotti ottamaan heidän omalla kurssillaan, mikä sikahuono! Eli yleensähän voi valita haluaako nostot euroarvona vai paikallisvaluutta-arvona. Kannaattaa siis nostaa käteinen kaupungilta, ei kentältä. Eikä etukäteen tarvitse vaihtaa rahaa enää mihinkään, automaatit toimivat kaikkialla euroopassa.
- Tapsapallomerestä
Kai se on jo nyrkkisääntö, että viet käteistä ja etsit parhaimman kurssin joka maassa.
Siellä on paljon rahanvaihtopisteitä ja vertaa ensin vaikka netissä kursseja ja sitten kiertelet ja vertaat.
MEE IHMEESSÄ VAIKKA NORTEAAN ja saat TURVALLISTA rahaa ja anna sinun kaverin vaihtaa ei turvallista rahaa Budapestissä ja katso sitten matkan lopulta, kuinka kävi.
Tulee kuitenkin nordean tai forexin postaus.- Tapsapallomerestä
XE nyt kurssi 315 forinttia yhdellä eurolla.
http://www.xe.com/currencyconverter/convert/?Amount=1&From=EUR&To=HUF
Nordea turvallista rahaa ehkä 250 forinttia yhdellä eurolla.
FOREXILLA SAIT JOPA SEMITURVALLISTA RAHAA 295. - MahtavatKurssiMainokset
Nuo luvatut kurssit esim. 315 HUF = 1 Eur ei toteudu missään. Ensiksi se 315 on paikan päällä todellisuudessa 308 tai 308, josta menee komissio eli voit olla onnellinen varma että saat sen nippa nappa yli 300, hyvässä lykyssä 305. Mutta kuitenkin enemmän kuin Suomessa.
- Huhuhuh
On aivan sama onko se 315 tai 308 , Ei vitunkaan merkitystä .Laske paljonko se erotus on Euroissa?
- Mitä-Kalle-Meuhkaa
Et osannut lukea tekstiä, 315 vs. 300. Sinä se kyttäät muiden tekemisiä, jättäisit rauhaan.
- eimerkitystä
No paljonko se erotus on euroina maailmanmatkaaja?
- KivaKunSuaKiinnostaa
Jos vaihtaa miljoonalla eurolla, niin erotus on 22 477,70 euroa. Valuuttakurssit laskettu perjantaina, kesäkuun 10. 2016, 23:30 Suomen kesäaikaa (2016-06-10 20:30 UTC) mukaisesti.
Tyydyttikö vastaus?
- kysynvaan1
Paljonko on jos vaihdat euron 300 tai 315 HUF kurssilla?. Älä laske luottokortti kulujasi maailmanmatkaaja
- EiSamaanAikaanKiitos
Sinä olet ainoa Unkariin matkustava, joka pärjää perillä yhdellä eurolla!?! Myytkö siellä "kankkua" kun tuolla matkakassalla pärjäät eikä rahan arvo ei kiinnosta? Kuitenkin kyttäät aiheesta käytävää keskusteluja?
- Koitaedesmatikkanero
Katso netistä valuuttakurssit ,jos et osaa laskea
- Soitasinne
Jos sinulla on puhelin, niin soita vaikka Forexíin , saat sieltä tiedon, kun itse et osaa laskea kurssia maailmanmatkaaja
- Soita-Keskuspankkiin
kysynvaan1
12.6.2016 10:51
"Paljonko on jos vaihdat euron 300 tai 315 HUF kurssilla?. Älä laske luottokortti kulujasi maailmanmatkaaja"
Itse vaihdan paljon enemmän kuin yhden euron. En usko että mikään rahanvaihtopiste suostuisi vaihtamaan pelkästään yhdellä eurolla. - Koitaedes
Mutta paljonko on euroina jos vaihdat 300 tai 315 HUF ?
Soita nyt jos osaat ja sinulla on puhelin Forexsiin , niin saat sieltä tietää erotuksen- JankkausJankkaus
En vaihda noin pientä summaa.
Kuka nyt reissussa yhdellä eurolla ( = 300 HUF) pärjäisi?
- Tiedosta-kiitollinen
Kiinnostaisi enemmän nuo kokemukset rahan nostosta automaatista. Automaatteja siellä näkyi olevan joka nurkassa. Niissä on siis erilaisia kursseja tarjolla riippuen siitä, minkä nostotavan itse valitseen (HUF/EURO)? Millaisia nostopalkkioita menee välistä ja mitä vaihtokursseja ne koneet tarjoavat tai mitä lopputuloksia olette saaneet?
- TositarinaRahanvaihdosta
Correct change http://www.correctchange.hu/index.php?lang=eng
täällä vaihtui raha parhaaseen kursiin. Lähtöpäivänä vaihdoin vielä 50 eur ja sain komission jälkeen 15 505 HUF, eli satasella sai 31 010 HUF.
Paljonko tämä sitten on jos vaihtaa vain yhdellä eurolla ja soittaa Forexiin? En tiedä, maailmanmatkaaja tietää. - maailmanmatkaajajankaaja
Minä vingutan luottokorttiani. Kun laskee en osaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338566Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5367824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601184Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17826Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40754Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57742Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647