kohta on vuoden paras juhla kun mies tuo kukkia, kortin täytekakun ja vie ulos syömään pihvejä, ja samppanjaa saa juoda ja passataan oikein. Minusta äitienpäivä saisi olla joka kuukausi, olisi ihanaa olla passattavana, kun miehet ei oikein oivalla mitä miehen pitää tehdä. Meille tulee kolme täyskäriä, vadelma, mansikka ja mustikka kakku, sitten mies ostaa lahjoja, vaikkent arvis mutta ehdotan aina mitä voisi ostaa ja ostaa yleensä. Kerran menin varaamaan 1999 e maksavan kaulakorun ja ja hän osti sen, sanoin ettei olisi tarvinnut mutta hän hlausi ostaa sen.
Hyvää äitienpäivää naiset
6
95
Vastaukset
- Kukintavallaan
Kiva. :)
Meillä lapset hoitaa nämä lahjomiset ja mies vie vain koko perheen syömään.- mieshoitaakaiken
No voi harmi. Mutta kai mies joskus huomaa.
- Kukintavallaan
Kyllä, päivittäin huomaa. Tekee kotitöitä ja jaksaa rakastaa, vaikka en ole kaikkein helpoin ihminen, jos nyt en hirmu pahakaan. Minä leivon mielelläni perinteisen kermakakun juhlapäiväksi.
- lastenäiti
mieshoitaakaiken kirjoitti:
No voi harmi. Mutta kai mies joskus huomaa.
En minä ole sen miehen äiti, vaan puoliso.
- isompitalotarvis
Meillä äitienpäivä jo joka päivä, mies tuo joka päivä kukkia ja joka toinen lahjan. Mulla on kauheesti koruja yksi huone täynnä. Tuossa juuri sanoin että vois ostaa uuden talon jossa oli koruhuone.
- poikamiesostaaäitil
Sulla on sitte oikeen mammanpoika, ns. peräkammarinpoika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2456097Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k314506Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,242562Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3122306Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast501505Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1781444Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611349Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331277- 351054
- 1751021