Kuka muistaa niitä 80-luvulla lahdessa olleita jengejä ja jengiläisiä? Oli Texas, Pirates ja mitä niitä nyt olikaan ...
Lahden 80-luvun jengit
22
5941
Vastaukset
- isikertoi
1750 luvulla oli Yrjö Aatami Kauraperän jengi Marolan talon torpassa
Piti hollolalaiset ja orimattilalaiset pois lahesta .Puukotti jos näki - Hamamat
Nykyään on vain Markku Heikkilän johtama kultamunien kimppapuolustusjärjestelmä Hennalassa.
- 318
Törmäsin tähän n.vuoden takaiseen kirjoitukseen ja ajattelin vastata. En tiedä mistään jengeistä tässä kaupungissa.Olen kyllä kuullut,että täältäkin löytyy joitain jengiläisiä.En tiedä pitääkö paikkaansa.Mikä on jengi? On kerhoja ja yhdistyksiä,sekä kaveriporukoita jne. Heitä ja meitä yhdistää joku tai jotkin asiat yleensä. Meillä se on rock´n´roll ,jenkki-autot ja hauskan pito.Muitten puolesta en voi kirjoittaa mitään. Me olemme kaveriporukka 80-luvulta ja vielä kasassa eli siis The Pirates.
- ponytail
Onneksi olkoon! Tämähän on parempi kuin näppis.Onnistuit sohaisemaan muurahaispesää .Joku pitkätukka wannabe veti heti herneen syvälle nokkaansa.Olisi varmaan halunnut olla rokkari,mutta kun ei raukka uskaltanut. Nyt sitten keksii näitä "hauskoja" nimimuunnelmia.Keep on rockin! Bileissä tavataan!
- Anonyymi
Jengit ja keski-ikäisten "bileet". Elämänkoulu tuoksahtaa vahvasti. Olisiko kannattanut esim. opiskella nuoruudessa naurettavan Amerikka-katoin sijaan?
- The_Ripates
Se on kyllä pelottavaa kun selässä lukee merirosvot. Oliko teillä papukaija olalla, puujalka, koukkukäsi?
- pasko.housuus.loser
Sulla on papukaija housuissas nokkimassa pientä pippeliäsi.
- The_Tarepis
Se oli varmaan kiva pyöriä Carrolsin edessä, ihan kuin olisitte olleet Amerikassa...
- ime.stalinia
ja sinä olit kuin Venäjälle kommari.
- The_Parites
Parilla oli kunnon merirosvotyyliin musta silmälappukin, muistelisin.
- The_Tepiras
Sellasta juttua pyöri Kopin aulassa että niilä on isot jutut mutta pienet munat...
- kreisi_kavan
Tais ponnari vetää itse herneen nenään kun tollaista kirjoittelee. Bileissä ei tavata kun siellä ei ole tyttöjä...
- ponytail
Oletkos itse ollut paikalla? Jos olet b-rapun poika,niin tiedät ,että näihin bileisiin ei kannata tulla. Teikäläisiä ei siellä ole!!!!
- herännytvarhain
Oletko Söyrilä?
- ponytail
Omistatko edes tiukkoja nahkahousuja?
- ponytail
Kuka urpo siellä nyt kommentoi mun nimimerkillä? Tietysti minulla on nahkahousut. Sellaiset jotka jättää pakarat paljaaksi.
- Steefanihani
Uuh. Onko sulla stringit jotka peittää vaan ihanan kutsuvan kiimareikäsi.
- ponytail
Nimenomaan. Haluatko kuvia?
- Exlahtelainen
Aszu oli pieni jengi ketkä myllytti paljon torilla ja rundilla
- oksennusta
Olivat sossun elättejä ja alkoholisteja tuskin kukaan enää elossa.
- elämänkallutt
Onneksi.
- Anonyymi
Ruolassa oli kova jengi, tais olla lähes 30 tyyppiä siinä, tossa-80 luvun seutuvilla. Tuli lättyyn vieraille helposti jos alko mieltään osottamaa. Ei sellasia porukoita enää ole missään ku siihen aikaan oli.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303701Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131503Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2291371Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1501066Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht248930Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34923- 62918
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ72916Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98859Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56744