Lahden 80-luvun jengit

Kovia_olvatten

Kuka muistaa niitä 80-luvulla lahdessa olleita jengejä ja jengiläisiä? Oli Texas, Pirates ja mitä niitä nyt olikaan ...

22

5941

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isikertoi

1750 luvulla oli Yrjö Aatami Kauraperän jengi Marolan talon torpassa
      Piti hollolalaiset ja orimattilalaiset pois lahesta .Puukotti jos näki

• Hamamat

Nykyään on vain Markku Heikkilän johtama kultamunien kimppapuolustusjärjestelmä Hennalassa.

• 318

Törmäsin tähän n.vuoden takaiseen kirjoitukseen ja ajattelin vastata. En tiedä mistään jengeistä tässä kaupungissa.Olen kyllä kuullut,että täältäkin löytyy joitain jengiläisiä.En tiedä pitääkö paikkaansa.Mikä on jengi? On kerhoja ja yhdistyksiä,sekä kaveriporukoita jne. Heitä ja meitä yhdistää joku tai jotkin asiat yleensä. Meillä se on rock´n´roll ,jenkki-autot ja hauskan pito.Muitten puolesta en voi kirjoittaa mitään. Me olemme kaveriporukka 80-luvulta ja vielä kasassa eli siis The Pirates.

• ponytail

Onneksi olkoon! Tämähän on parempi kuin näppis.Onnistuit sohaisemaan muurahaispesää .Joku pitkätukka wannabe veti heti herneen syvälle nokkaansa.Olisi varmaan halunnut olla rokkari,mutta kun ei raukka uskaltanut. Nyt sitten keksii näitä "hauskoja" nimimuunnelmia.Keep on rockin! Bileissä tavataan!

• Anonyymi

Jengit ja keski-ikäisten "bileet". Elämänkoulu tuoksahtaa vahvasti. Olisiko kannattanut esim. opiskella nuoruudessa naurettavan Amerikka-katoin sijaan?

• The_Ripates

Se on kyllä pelottavaa kun selässä lukee merirosvot. Oliko teillä papukaija olalla, puujalka, koukkukäsi?

• pasko.housuus.loser

Sulla on papukaija housuissas nokkimassa pientä pippeliäsi.

• The_Tarepis

Se oli varmaan kiva pyöriä Carrolsin edessä, ihan kuin olisitte olleet Amerikassa...

• ime.stalinia

ja sinä olit kuin Venäjälle kommari.

• The_Parites

Parilla oli kunnon merirosvotyyliin musta silmälappukin, muistelisin.

• The_Tepiras

Sellasta juttua pyöri Kopin aulassa että niilä on isot jutut mutta pienet munat...

• kreisi_kavan

Tais ponnari vetää itse herneen nenään kun tollaista kirjoittelee. Bileissä ei tavata kun siellä ei ole tyttöjä...

• ponytail

Oletkos itse ollut paikalla? Jos olet b-rapun poika,niin tiedät ,että näihin bileisiin ei kannata tulla. Teikäläisiä ei siellä ole!!!!

• herännytvarhain

Oletko Söyrilä?

• ponytail

Omistatko edes tiukkoja nahkahousuja?

• ponytail

Kuka urpo siellä nyt kommentoi mun nimimerkillä? Tietysti minulla on nahkahousut. Sellaiset jotka jättää pakarat paljaaksi.

• Steefanihani

Uuh. Onko sulla stringit jotka peittää vaan ihanan kutsuvan kiimareikäsi.

• ponytail

Nimenomaan. Haluatko kuvia?

• Exlahtelainen

Aszu oli pieni jengi ketkä myllytti paljon torilla ja rundilla

• oksennusta

Olivat sossun elättejä ja alkoholisteja tuskin kukaan enää elossa.

• elämänkallutt

Onneksi.

• Anonyymi

Ruolassa oli kova jengi, tais olla lähes 30 tyyppiä siinä, tossa-80 luvun seutuvilla. Tuli lättyyn vieraille helposti jos alko mieltään osottamaa. Ei sellasia porukoita enää ole missään ku siihen aikaan oli.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3701
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1503
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1371
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      1066
    5. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      248
      930
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      923
    7. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      918
    8. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      72
      916
    9. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      98
      859
    10. Kaipaan sua, Jii

Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂
      Ikävä
      56
      744
    Aihe