Mika Häkkinen

Minulla on 01/1999 ilmestynyt world champion 1998 Mika Häkkinen postimerkki,leimaamaton. Mahtaako tällä merkillä olla arvoa?
Ilmoita

Posti painoi kyseistä julkaisua miljoonia ja sitä ostettiin innolla.
Arvo lienee 0,50 euroa. Tunnearvo onkin toinen juttu.
1 VASTAUS:
Eipä varmaan sekään kovin arvokas (vielä) ole. Ensipäiväkuori on Postin julkaisema. Keräsin joskus ensipäiväkuoria ja muutamia on jäljellä, yksi just tää Mika Häkkinen.
+Lisää kommentti
Mika Häkkisen postimerkkejä,leimaamattomia
Formula 1 World Champion 1998 10 kpl,sekä joulupostimerkkejä varustettu ensipäiväleimalla 1996 näitä 24 kpl,Suomen Meripelastusseura 100v ilmestymispvä 19.5.1997, näitä 6kpl 4 pienempää kaksi isoa merkkiä.
Onkohan näillä minkälainen arvo tänäpäivänä ?
2 VASTAUSTA:
aikaa on kulunut vain muutama vuosi ja kohteita valmistettu miljoonia, joten arvoa on melko niukasti.Nykypostimerkit eivät ole sijoituskohteita
wxcd kirjoitti:
aikaa on kulunut vain muutama vuosi ja kohteita valmistettu miljoonia, joten arvoa on melko niukasti.Nykypostimerkit eivät ole sijoituskohteita
Kyllä nykypostimerkitkin ovat sijoituskohteita
esim. tievihon kalliimpi versio, europa ceptit,
ja muutamat muut . siis suomalaisista postituoreena.
+Lisää kommentti
Saattaisin 20-30 euroa maksaa ko. merkistä postileimalla varustettuna.
Ilmoita
Entä paljonko on Mika Häkkisen postimerkillä arvoa marraskuussa 2018, kun minulla niitä on leimaamattomina 8 kpl ? Kiitän vastauksesta!
Ilmoita
Edelleen alle 1€/kpl, joku voi maksaa jopa koko euron. Leimattu ei ole sen halutumpi.
Ilmoita

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Mika Häkkinen

Minulla on 01/1999 ilmestynyt world champion 1998 Mika Häkkinen postimerkki,leimaamaton. Mahtaako tällä merkillä olla arvoa?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta