Myydään vanhoja koulukirjoja.....

Edward.Tehoste

Moi kaikille, minulla olisi myynnissä 4kpl tarpeettomia koulukirjoja ammattikoululaisille.

Kirjat(kirjan otsikko ensin mainittuna ja kirjoittajat sulkujen sisällä).

-Kvanttimekaniikkaa parturikampaajalle. (nieminen, virtanen ja koivunen)
-Topologiset vektoriavaruudet varastoissa. (Varastonhoitajksi opiskeleville pakollinen.) (Grygberg)
-Integraalimuunnokset ja sovellukset vanhustyössä. (vanhushoitajille soveltuva opus) (fjunkman ja korhonen).
-Lapset ja niiden eritteet, Johdatuksia pissaleikkien maailmaan. (pakollinen lähihoitajille, soveltuu myös poliiseiksi opiskeleville jostain syystä) (Strutsila).

Lisätietoja voi pyytää numerosta:

0409547489372829

1

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JACKBAUER1

      Moi, oon ite alottamas opiskelut varastoalalla nii voisin ostaa sulta ton kirjan Topologiset vektoriavaruudet varastoissa jos se on pakollinen.
      ps. toi lähihoitajan pakollinen kirja on "lapset ja niiden eritteet, veteen virtsattu viiva" ajattelin vaa korjata ku oon opiskellu lähihoitajaks. alotin mun lähihoitaja opinnot vuonna 2011 ja valmistuin vuonna 2014, meinas jäädä se koulu kesken ku aloin miettimää et onks tää se mun juttu sittenkää, mut siel oli hyvä ope joka sano aika hyvin siihen ku sanoin et kelaan lopettaa, se sano vaa tyylii "ei kannata lopettaa ku muuten jään tyhjän päälle" mut tajusin sit siinä et kuulin sen väärin, se tarkotti oikeesti et jään tyhjön päälle, ku yhes työharjottelu paikas oli semmonen vanhus nimeltää kalevi tyhjö (joo ei sais sanoo nimii) mut muistan ku se aina huuteli et se tulee ja kaataa. Tääki on semmonen juttu et ois pitäny olla paikal nii tajuis sen :D, nojoo mut ei pitäny alkaa tarinoimaan. paljon sä pyydät siitä kirjasta ku ois tarve ja toi sun numero on muuten väärä ku koitin soittaa nii laitatko tänne vaikka hinnan tai jotain..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3260
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2842
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2666
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2618
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2496
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2335
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1793
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1737
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1610
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1466
    Aihe