Moi kaikille, minulla olisi myynnissä 4kpl tarpeettomia koulukirjoja ammattikoululaisille.
Kirjat(kirjan otsikko ensin mainittuna ja kirjoittajat sulkujen sisällä).
-Kvanttimekaniikkaa parturikampaajalle. (nieminen, virtanen ja koivunen)
-Topologiset vektoriavaruudet varastoissa. (Varastonhoitajksi opiskeleville pakollinen.) (Grygberg)
-Integraalimuunnokset ja sovellukset vanhustyössä. (vanhushoitajille soveltuva opus) (fjunkman ja korhonen).
-Lapset ja niiden eritteet, Johdatuksia pissaleikkien maailmaan. (pakollinen lähihoitajille, soveltuu myös poliiseiksi opiskeleville jostain syystä) (Strutsila).
Lisätietoja voi pyytää numerosta:
0409547489372829
Myydään vanhoja koulukirjoja.....
1
98
Vastaukset
- JACKBAUER1
Moi, oon ite alottamas opiskelut varastoalalla nii voisin ostaa sulta ton kirjan Topologiset vektoriavaruudet varastoissa jos se on pakollinen.
ps. toi lähihoitajan pakollinen kirja on "lapset ja niiden eritteet, veteen virtsattu viiva" ajattelin vaa korjata ku oon opiskellu lähihoitajaks. alotin mun lähihoitaja opinnot vuonna 2011 ja valmistuin vuonna 2014, meinas jäädä se koulu kesken ku aloin miettimää et onks tää se mun juttu sittenkää, mut siel oli hyvä ope joka sano aika hyvin siihen ku sanoin et kelaan lopettaa, se sano vaa tyylii "ei kannata lopettaa ku muuten jään tyhjän päälle" mut tajusin sit siinä et kuulin sen väärin, se tarkotti oikeesti et jään tyhjön päälle, ku yhes työharjottelu paikas oli semmonen vanhus nimeltää kalevi tyhjö (joo ei sais sanoo nimii) mut muistan ku se aina huuteli et se tulee ja kaataa. Tääki on semmonen juttu et ois pitäny olla paikal nii tajuis sen :D, nojoo mut ei pitäny alkaa tarinoimaan. paljon sä pyydät siitä kirjasta ku ois tarve ja toi sun numero on muuten väärä ku koitin soittaa nii laitatko tänne vaikka hinnan tai jotain..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346