Entinen vaalipäällikkö, nykyinen ryhmänJOHTAJA. "Mies" ja ääni, siinä ryhmä.
Onko A.Hirvonen uransa huipulla?
11
<50
Vastaukset
- esimerkillinen.ryhmä
Taitaa olla ainoa ryhmä joka on aina yksimielinen. Siinä oppia muille.
- LehteriOdottaa
Olenpa ollut huomaavinani, että kyseinen ryhmä harvemmin äänestää kyllä, vaikka muuten äänessä näyttää olevan, vaikka asian vierestä.
- minä.eikun.me.kervinen
Ei ole yksimielinen itsensä kanssa,edes käräjiä odotellessa.
- Rosvotkiinni
eik se joudu käräjille alaikäisen raiskauksesta
- Katso-peilistä-syyllinen
Rosvotkiinni on vaarassa joutua itse käräjille kunnian loukkauksesta. Ei pidä syyttää toista edes nimimerkin takaa.
- Kohtaloppuuhaihatus
Tulossa JYMY-JYTKY mutta ensin verytellään pienemmällä voimalla alkuottelut. Luulee että selviää pään silityksellä mitä taakseen on jättänyt.
- rikosjarankaisu
Kohtaloppuuhaihatus kirjoitti:
Tulossa JYMY-JYTKY mutta ensin verytellään pienemmällä voimalla alkuottelut. Luulee että selviää pään silityksellä mitä taakseen on jättänyt.
Kyllä näin on, loukkaavat kirjoitukset on poliisille jo lähetetty. Jymyjuttuja todellakin tulossa ja siinä ei sitten auta selittelyt että en se minä ollut.
- PutkonenVaan
Korkki auki ja foorumille, perjantai pullosta.
- Urheilu-Hullu
Riippuu painotuksesta ,tämä uranhuipulla olo. Arskahan on ollut Weikko Wennamon autonkuljettaja ja oli aikanaan Timo Soinin kaveri. Taitaa tuntea Kotkan kaupunkin Johtajan kin. On istunut Jorman vieressä urheilukatsomossa.
- HymyäPyllyyn
Aarne Tenkanen
http://lyrics.wikia.com/wiki/Aarne_Tenkanen:Antaa_Mennä_Taas_Kun_Alamäki_Alkaa
Alamäki
Antaa mennä taas kun alamäki alkaa
Nytkun edessä on sileämpi tie
Kenties köyhällekkin onni sentää joskus hymyilee, vaikka luokseks vielä matkaa lie
Antaa mennä taas kun alamäki alkaa
Melkein itsestään se eteenpäin mua vie
Usein murheidensa kanssa sitä turhaan lymyilee
Jos on valittuna väärä tie
Minä jostain maailmalta kuvakortin kirjoitin
Kotiin kerroin palaavani takaisin
www.youtube.com/watch?v=zCvXCyy_WjU - OrpoWillberg
Tämähän on saatava isompaan julkisuuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011039- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648