Matikan rästejä ja vähän muuta

nippanappi

Katsoin tylsistyneenä luokassa liitutaululla olevia matematiikan lausekkeita. Opettaja samalla selitti asioita jotka minulla meni toisesta korvasta sisään ja heti toisesta ulos. Oli torstai iltapäivä ja minulla olisi tunnin jälkeen rästitehtäviä. Ainut positiivisuus oli edessäni istuva kaunis nuori naisellisuuden ruumillistuma Senni. Olin ollut häneen lätkässä jo ysiluokan alusta alkaen, mutta en ikinä osannut avatu suutani muuta kuin paritehtävissä. Olin mielessäni aina fantasioinnut että voisin nussia Senniä rankasti hänen leveään, pyöreään ja treenattuun perseeseen, mutta asian etemeninen oli jäänyt vain iltaisella ajatteluun ja samalla runkkaamispuuhiin sänkyni reunalla. Nyt kello soi ja olisi aika jäädä istumaan penkille ja odottamaan opettajan tuomaa rästimonistepinoa. Jäin pulpettiin ja katsoin kun edessäni Senni nousi seisomaan ja nosti tiukkoja juoksuhousujaan. Samalla tunsin kaluni kovettuvan ja en saannut katsetta irti hänen kauniista perästään. Kaikki lähtivät, kun samalla opettaja pamahti luokkaan ja toi kiitettävän nipun rästitehtäviä. "Kaksi tuntia aikaa suorittaa nämä tai reputat kurssin" opettaja sanoi ja meni valvomaan minua opettajan pöydän taakse. Hetken pähkäiltyäni opettaja ilmoitti poistuvansa puoleksi tunniksi opehuoneeseen. Sehän passasi, koska hänen naamaa en jaksanut kattella. Hetken tuskallisen tekemisen jälkeen ovi kävi...en voinut uskoa..koska Senni käveli luokkaan ja sanoi unohtaneensa jotain. Kysyin "Mitä jäi luokkahan on ihan tyhjä". Senni oli hetken hiljaa ja kohautti olkaansa. Sitten alkoi tapahtua jotain ennenkuulumatonta. Senni tuli viereeni ja istui pulpetilleni seksikkäällä pepullaan ja alkoi sivellä korvaani ja niskojani kuumasti. Olin ihan lukossa ja tunsin kaluni taas olevan kisakunnossa, saman huomasi Senni, joka olikin jo siirtynyt syliini istumaan. Hän sanoi, että on huomannut minun katselevan häntä ja tiesi mitä päässäni liikkui, ja että asia olisi korjattava nyt. Ennekuin ehdin edes kysyä miten antoi Senni tulisen suudelman huulillen ja alkoi hieroa itseään minua vasten. Nyt panetti kun samalla aloin puristella hänen kiinteää persettään kiihkoisasti. Yhtäkkiä Senni nousi seisomaan ja meni selkä minuunpäin nojaamaan pulpettiin. Aloin laskea hänen housujaan ja sieltä paljastui hänen seksikäs peränsä ilman mitään vaatetta. Olin liekeissä ja aloin avata housujani samalla Sennin katsoessani minua kiihkeästi huuliaan nuoleskellen. Nyt oltiin molemman ilman housuja ja valmiina tekemään se mistä olin vain uneksinut, panemaan. Kysyin nopeasti kumpaan laitetaan ja Senni vastasi "Valinta on sun, mut nopeesti sit!". Tottakai 2 jos sai valita hieroin hänen liukasta vittuaan ja samalla lasetin sylkeä hänen perseenreikänsä päälle ja aloin hieroa siitä. Sitten kokeilin sisään ja ensin vähän takkuili, mutta sitten molemman pääsi kunnolla tekemisen makuun ja vauhti kiihtyi entisestään. Senni alkoi huutaa kiihkeästi ja itse piiskasin hänen pakaroitaan ja panin menemään sen mitä vielä kestin. Loppu oli tulossa ja Sennin tiukka perseenreikä veitikkani ympärillä teki höpöä. Sitten sain jumalaisen orgasmin ja kaikki kassientäyte tyhjeni sinne sisään. Olin hengästynyt kuin myös Senni. Vedin jo veltostuneen kyrpäni ulos perseestä ja sanoin "Kiitos tää on ainut asia mistä oon unelmoinnu"..Sitten Senni nosti housujaan ja pussasi nopeasti huuliani ja sanoi "Taisinki löytää luokkaa unohtuneen asian" ja hävisi luokasta ennen kuin tajusinkaan. Nyt rästipaperit reppuun ja karkuun...loppujenlopuksi sain uuden mahdollisuuden suorittaa kurssin ja silloinsin Senni tuli vähän "neuvomaan" ja pääsin läpi...ja sisään..;)

0

1096

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Melkein lähetin viestin.

        Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
        Ikävä
        129
        1837
      2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

        Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
        Ikävä
        78
        1717
      3. Ikävöimäsi henkilön ikä

        Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
        Ikävä
        56
        1323
      4. Liikenne onnettomuus

        Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
        Orimattila
        69
        1141
      5. Tiedätkö autereen?

        Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
        Tunteet
        8
        839
      6. Kuka jäi auton alle

        Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
        Kuortane
        2
        795
      7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

        kaivattusi kanssa?
        Ikävä
        45
        777
      8. Oli kyl kunnon reissu

        Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
        Kuhmo
        10
        749
      9. Vähän pelottaa

        Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
        Ikävä
        41
        735
      10. Mikä tekee kaivatustasi

        haluttavan?
        Ikävä
        45
        717
      Aihe