sipilän verovälttelyjen hyväksymisen vuoksi.
Haapavetiset eivät voi tällaista rikkaiden suosintaa hyväksyä .
köyhiltä leikataan ja rikkaita paapotaan ,
voi persu-perhanat !
Persujen kannatus romahtaa hurjasti
17
<50
Vastaukset
- selvähänse
persuja ei kannata kenenkään vähäosaisen äänestää.
Tämä totuus on jatkuvasti tullut entistäkin selvemmäksi. - ykas
sanokaapa ketä kannattaa äänestää,ja perustelut
- Vasureilla
on oikea linja eli rikkatkin on saatava maksamaan veronsa eikä sipilöintejä saa sallia.
Monta miljardia on näin saatavissa yhteiseen käyttöön eikä köyhiä kurittavia leikkauksia tarvita ollenkaan.
Ja Haapavedellä PerusSuomalaisten kannatus on noussut.
- eipätaida
löytyä Haapavedeltä yhtään persua ?
Vasureita on kyllä paljon. eipätaida kirjoitti:
löytyä Haapavedeltä yhtään persua ?
Vasureita on kyllä paljon.En tunne ketään vassaria,mutta PerusSuomalaisia sitäkin enemmän.
- Aittonen
Perut on takiaispuolue.
- humalojanen
j.jussiW-T kirjoitti:
En tunne ketään vassaria,mutta PerusSuomalaisia sitäkin enemmän.
Vasureita on meillä naapureinakin monta. Ja kannatus kasvaa.
- totuudentorvet
Valitettavasti Soini valitsi oikeistolaidalta perussuomalaiset ministerit hallitukseen. Kulkevat kuin varjona keskustan ja kokkareitten vanavedessä ja hyväksyvät kaiken mitä he keksivät köyhien kurittamiseksi. Mutta kunnissa / kaupungeissa esim, Haapavedellä valtuutetut ovat esimerkillisesti puollustaneet heikompien ja kuntalaisten veronmaksajien etua. Vasemmistosta ( haapavedellä ) ei voi sanoa samaa, useimmin kuin kerran on tapahtunut valtuuston äänestyksissä kun tosipaikka tulee takki kääntyy kovaa vauhtia. Puheita voidaan ja hyviäkin pitää turuilla ja toreilla, kirjoitella lehtiinkin. Päätöksentekohetkellä pitäisi pysyä puheiden takana eikä päinvastoin kun äänestetään ei tai jaa. Se on sitä ryhdikkyyttä mitä valtuutetuilta vaaditaan.
- Kolmesuurinta
Taitaa olla kannatus tässä järjestyksessä isommasta pienempään: Kepu, Persut, Kommunistit....
- mietippäkepusitä
Jos aloittajan mielestä persujen kannatus laskee Sipilän kannattamisen vuoksi, niin miten aloittajan mielestä käy keskustan, koska Sipilä on keskustalainen ja Sipilä ei ole vain tukija vaan alulle panija. Ja nyt en puhu lapsen teosta.
- kalpatenkäy
vielä sipilöillekin. Ei köyhä kansa sipilän soopaa ja persujen potaskaa enää sulata.
- persu-on-hiljaa
ja siunaavat rikkaiden veronkierrot !
Sehän tässä ajassa näkyy selvästi.
Vain vasurit vaatii vääryyksien korjaamista ja elämisen oikeutta köyhille . - SimoToini2
Stalinistit tappavat aina!
- eikait
persupomoja kannata staliniin vielä verrata ?
- nyhveröitä
ovat , ihtestään liikoja kuvittelevat. Voi persu-parkoja.
- oikeusministerinä
on persu. Miksei hän viipymättä tuki sipilä-possujen osinkoreikiä verolaissa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181