kuin Sä mua, koska hylkäsit, vaikka olenkin varattu... :-/
Rakastin ilmeisesti Sua enemmän,
16
130
Vastaukset
- Jiimiehellekkö
vai Jiimieheltä?
- pikkuvinkki
Ehkä sun pitäis ensin hylätä se kumppanis huitsin nevadaan.
- JmiesToteamus
Tavallaan ei pysty. Kelpaako kakkossija, sillä se olisi edelleen vapaa?
- mulleainakaan
JmiesToteamus kirjoitti:
Tavallaan ei pysty. Kelpaako kakkossija, sillä se olisi edelleen vapaa?
Sori mut ei.
- Seolisiinä
Ei kelpaa.
- mikäshelkkarin
Seolisiinä kirjoitti:
Ei kelpaa.
jiimies se tommonen on .
- Jmieskylväävakoja
Jmies hylkää itsekkäistä syistä. Monta koloa on kylvänyt ja versotkin kasvaneet useammalle pellolle. Juuri tämä tekijä se antaa oikeuden moralisoida muita.
- Deebabboluulaa
Mulle alkaa riittään. Se oli siinä.
- JmiesToteamus
Alkaa vai oliko jo? Päätä nyt hyvä ihminen, turhaanko toista roikotat?
- NeuvoSulle
Älä roiku. Painu vittuun.
- Aamunjatkoa
JmiesToteamus kirjoitti:
Alkaa vai oliko jo? Päätä nyt hyvä ihminen, turhaanko toista roikotat?
Huvittaa tuo roikottaminen, sillä sitähän ap itse tekee. On varattu ja roikottaa itse. Kannattaa selvitellä se oma parisuhde ensin päätökseen ennen kuin kehittelee mitään uutta tilalle. Se on ihmeellistä ettei kykene olemaan ja elämään välillä yksin, vaan pitää siellä varalla olla joku. Eikö uskalla kohdata omia tunteitaan ja välillä romahtaa?Onko niin heikko ihmisenä, että pelkää menevänsä sirpaleiksi? Ei, toinen ihminen ei ole sitä varten, että häntä käytetään hyväksi ja kohdellaan miten vain.
- kokovarrenmitallako
NeuvoSulle kirjoitti:
Älä roiku. Painu vittuun.
Ok. Ei saa roikottaa, laitetaan seisoen. Kuinka syvälle saa painua?
- Juujuukäykäy
Ollaanks Jmies toistemme kakkosia? Minäkin olen varattu. Käykö sulle? Ai niin, mulla ei saa olla miestä. Mut kun on.
- vaimoeianna
Käyhän se, jos on tasapuolisempaa niin päin. Saanko laittaa sitten kakkoseenkin?
btw, arvelinkin että olet nykyään varattu.
eiköhän se ole juuri syy olla olematta sokeutuu muihin ja lisäksi toinen voi vahingoittaa.
- oohaahsuloniso
Ei kun isomunamieheltä,Ainakin mitä parnerilta on kuultu,jota on höylätty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011039- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648