Kohtahan tuo esitellään, hintojakin on jo annettu. Mutta käykö kauppa, sepä onkin mielenkiintoista. Kolmosmalli meni surkeasti kaupaksi, vaikka auto (siis farkkuna) onkin ollut erittäin kilpailukykyinen. Hatchback taas oli takatiloiltaa todella ahdas.
Luultavasti Renaultia ei osteta, koska vaarit ovat kertoneet, että ne ruostuvat, ovat täynnä sähkövikoja ja niiden pito tulee kalliiksi ja ovat äärimmäisen epäluotettavia. Yksikään väite ei muuten pidä paikkansa, mutta suuri ostava yleisö vain uskoo näin.
Megane IV, käykö kauppa?
10
128
Vastaukset
- DGC
Minun mielestäni on äärimmäisen tärkeää, että nämä vaarit ja Esson baarin asiantuntijaraati pitää Renaultin epämääräistä mainetta yllä. Minä nimittäin ostan autoni käytettynä ja ajan loppuun, joten minulle sopii vallan mainiosti, että huono maine pitää hinnan erittäin kilpailukykyisenä. Sellainen ongelma tässä on kuitenkin alkanut ilmetä, että tekisi mieli monen vuoden jälkeen lopultakin jotain uutta, mutta sitä loppua tuolle nykyiselle ei tunnu tulevan.
- muotoilustakiinni
Mitä uusi megane tarjoaa enemmän kuin vanha malli?
Minusta ei juurikaan mitään uutta. Jopa auton muotoilu on kopio entisestä.
Tottakai pitää uidistua, mutta toivoisi että uudistus tehtäisiin todellisen uudistuksen takia.- EiTaidaMyydä
Hyvä esimerkki muotoilusta on Toyota. Japsit osaavat tehdä upeannäköisiä autoja ja todella panostavat muotoiluun ja esimerkiksi Toyotan mallit ovat aina uudenäköisiä. Rellu alkaa olla olla yhtä tylsä kuin VW-konsernin tuotteet eli uutta ei erota vanhasta kuin tarkasti katsomalla. Ja kun tekniikka ei tarjoa mitään uutta, niin veikkaan, että nelosmallin Megane myy vielä huonommin kuin edeltäjä. Voi olla, että maahantuoja heittää pyyhkeen kehään, niinkuin on huhuttu. Muutaman sadan kappaleen volyymimallin myynti ei kyllä tuota mitään.
- Meksukolome
EiTaidaMyydä kirjoitti:
Hyvä esimerkki muotoilusta on Toyota. Japsit osaavat tehdä upeannäköisiä autoja ja todella panostavat muotoiluun ja esimerkiksi Toyotan mallit ovat aina uudenäköisiä. Rellu alkaa olla olla yhtä tylsä kuin VW-konsernin tuotteet eli uutta ei erota vanhasta kuin tarkasti katsomalla. Ja kun tekniikka ei tarjoa mitään uutta, niin veikkaan, että nelosmallin Megane myy vielä huonommin kuin edeltäjä. Voi olla, että maahantuoja heittää pyyhkeen kehään, niinkuin on huhuttu. Muutaman sadan kappaleen volyymimallin myynti ei kyllä tuota mitään.
Kannaisikohan käydä silmälääkärillä?
Megane I
https://www.google.fi/search?q=megane I&espv=2&biw=1600&bih=791&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjAk5Wf7brLAhUDM5oKHQJTD8oQsAQIGA
Megane II
https://www.google.fi/search?q=megane I&espv=2&biw=1600&bih=791&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjAk5Wf7brLAhUDM5oKHQJTD8oQsAQIGA#tbm=isch&q=megane II
Megane III
https://www.google.fi/search?q=megane I&espv=2&biw=1600&bih=791&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjAk5Wf7brLAhUDM5oKHQJTD8oQsAQIGA#tbm=isch&q=megane III
Megane IV
https://www.google.fi/search?q=megane I&espv=2&biw=1600&bih=791&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjAk5Wf7brLAhUDM5oKHQJTD8oQsAQIGA#tbm=isch&q=megane IV
Kyllähän se Toyotakin käyttää samaa tekniikkaa 20 vuotta vaikka aika on ajanut aikoja sitten ohi. Renaultissa ollut pikkuturboja kohta kymmenen vuotta, Toyotassa kohta vuoden, Tuo Renaultin uusi 1.2 bensaturbo on esitelty vuonna 2012 ja on ihan tarpeeksi nykyaikainen tähän päivään. peittoaa Toyotan vastaavan kaikilla osa-alueilla, vaikka Toyota kymmenen vuotta odotti ja yritti kopioida kaikilta parhaat puolet.
Nämä Toyota-kirjoitukset kuuluvat kyllä Toyota-palstalle. Mikä vetää noin ylivertaisen merkin omistajaa tänne kommentoimaan? Kuka tahansa uuden Renaultin ostaja voi ostaa Toyotan niin halutessaan, jostain syystä päätyvät kuitenkin Renaulttiin vaikka kuinka ylistäisit Toyotaa. - MyyntiVaanNousee
EiTaidaMyydä kirjoitti:
Hyvä esimerkki muotoilusta on Toyota. Japsit osaavat tehdä upeannäköisiä autoja ja todella panostavat muotoiluun ja esimerkiksi Toyotan mallit ovat aina uudenäköisiä. Rellu alkaa olla olla yhtä tylsä kuin VW-konsernin tuotteet eli uutta ei erota vanhasta kuin tarkasti katsomalla. Ja kun tekniikka ei tarjoa mitään uutta, niin veikkaan, että nelosmallin Megane myy vielä huonommin kuin edeltäjä. Voi olla, että maahantuoja heittää pyyhkeen kehään, niinkuin on huhuttu. Muutaman sadan kappaleen volyymimallin myynti ei kyllä tuota mitään.
Toyotat on tämän hetken hirveimmän näköisiä autoja. Katsokaa nyt vaikka Avensista! Kamala "nirppanokkainen" virnistys. Ja uusi Pruits vai mikä se on, on kyllä rumuudessaan ylivertainen. Ajan vanhannäköisellä autollakin mieluummin, kuin tuollaisilla hirvityksillä.
Renaultit on aina olleet nykyaikaisia ja tyylikkäitä ulkonäöltään. Toki kakkos-Meganesta voi olla montaa mieltä. Tekniikkakin on Relluissa ollut aina ajan tasalla, toisin kuin Toyotissa jotka kituuttaa maailman tappiin 90-luvun tekniikalla. - Semjonsky
Kyllähän sen näkee, että tuon uusi Megane on aika samanlainen kuin poistuva malli, keula nyt on erilainen.
Ei haittaisi kunnon irtiotto vanhaan malliin ja vaparikone olisi poikaa noiden turbolelujen sijaan. - 2.0T16vGT
Semjonsky kirjoitti:
Kyllähän sen näkee, että tuon uusi Megane on aika samanlainen kuin poistuva malli, keula nyt on erilainen.
Ei haittaisi kunnon irtiotto vanhaan malliin ja vaparikone olisi poikaa noiden turbolelujen sijaan.Miksei se voisi olla samantyylinen kuin edellinen malli? Hyvä esimerkki on Audi A4. Edellinen malli ei vieläkään näytä mitenkään vanhalta niin miksi pitäisi radikaalisti muuttaa sitä? Se on kuitenkin joka paikasta uusi, mutta vaan samantyylinen kuin edellinen malli. Sama pätee Meganeen, vaikkei siinä kyllä paljon vanhaa ole, ehkä sivuprofiilissa on vähän samaa. Jos auto aina muuttuu radikaalisti uudistuessaan niin sehän tahtoo sanoa vain sitä, että edellinen on epäonnistunut tai vähintään vanhan näköinen.
Ja kuka ihme kaipaa jotain heikkohenkistä vaparikonetta? Turbojen ominaisuudet on ihan eri planeetalta ja Rellullakin on ollut tce-moottorit jo vissiin 7 vuotta, eikä ongelmia ole ilmennyt. Tervetuloa nykyaikaan. - Kallison
Liian kallis on uusi Megane, jos ihan oikeasti haluaa halpisauton, niin ei sen hinta saa olla laatuauton tasolla. Ehkä 17 000 olisi sopiva lähtöhinta, niin kauppa kyllä voisi käydä. 20 000 on pahasti liikaa ja vain vannoutuneet renumiehet ostavat.
- UnoMirafiori
Hienohan tuo on. Maltillisessa uudistuksessa on se etu ainakin että käytettyjen kauppa pitäis kans käydä kun se edellinen malli ei näytä epätoivoisen vanhalta.VW:llä tuo on tuntunu toimivan aika hyvin. Uutta havitteleva ostaa sen uuden kuitenkin
- pikkutilanrenki
Itse asiassa Nelosmekano näyttää pahuksen dynaamiselta peliltä, muutenkin Rellun mallit, jotka ovat tulleet 2010-luvulla myyntiin, ovat varsin näyttäviä ja sukunäköisiä. Elikä samaa kaavaa kuten VW ja Ford.
Nyt on PALJON kiinni maahantuojasta, miten kauppa käy. Niin Megane kuin muutkin mallit ovat ajan tasalla eli sen suhteen ei ongelmaa. Hinnoittelu Meganen kohdalla ei paha sekään.
No tietysti ABC:n kantapöydän väki lyttää tämänkin Meganen, mutta ei se mitään, tuo 70-luvun tunnelmissa elävä porukka ostakoon Toyotan niinkuin ennenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949