Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hartolan pakolaisnuoret katsovat kauhuelokuvia

KaikkeaSitäKuulee

Eikö ISIS-videoita voi katsella youtubesta. Vieläkö meidän kuntalaisten pitäisi haalia sodan kauhuista pakoon turvaa hakemaan lähteneille lapsille KAUHU-ja VAMPYYRI ELOKUVIA JA PELEJÄ. Onhan heillä ISIS-videot. Katsokoot niitä!



HARTOLAN RYHMÄKOTI:
Kaipaisimme pojillemme (13-16 –vuotiaita):


Elokuvia ja pelejä:
- Fantasiaa, kauhua, vampyyreja
- Muistipelejä yms.
- 1000 palan palapelejä

Lisäksi kaivataan mm. sukkia. Toinen akustinen kitara myös haussa.

Vapaasti saa ehdotella
Haku onnistuu Heinolan alueelta ja Lahdesta sovittaessa, sekä tietty Hartolasta. (Mahdollisesti myös Sysmä)

14

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sadsadasda

      Samaa ajattellin kun näin facebookissa jaon. Äkkiä pojat takaisin joko kotimaahansa tai Irakiin niin eiköhän ne päivän kauhukiintiöt tule täyteen. Eipä ole noilla pojilla mitään hätää kotimaassaan. Ja mikseivät voi katsella ISIS-videoita, jos extremeä haluavat. En tosin suosittele nuorelle herkeälle mielelle niitä sen enempää kuin kauhuelokuviakaan.

      Aikuisten oikeesti:Olkaa ihmiset järkeviä ja tarjotkaa pojille jotain kehittävää. Siellä on listalla kitaraa ym. Minäkin voisin antaa kirjoja ja pelejä (lautapelejä), jos olisi tässä kylällä jokin paikka, jonne niitä voisi toimittaa. Eivät ne pojat kauhuleffoja tarvitse vaan jotain kehittävää toimintaa.

      Tuo kauhuelokuva-toivomus oli joku irvokas vitsi, joka ei todellakaan naurata.

    • efewertertertr

      eikö migrin jakama meidän rahoista annettu 168 euro päivässä riitä ett' saa leistin kirpparilta videota jätkille onko ilta toimia riittävästi esim risusavottaa ojan pielissä ja lumen kolaamista pihassa

      • asddsadad

        Ei niillä saa teettää fyysistä työtä kun ovat alaikäisiä.


      • rasittavaa
        asddsadad kirjoitti:

        Ei niillä saa teettää fyysistä työtä kun ovat alaikäisiä.

        luonan vokissa pari veti ranteet auki,kun oli kehoitettu osallistumaan siivoukseen ym....


      • helvettiinsuomesta
        rasittavaa kirjoitti:

        luonan vokissa pari veti ranteet auki,kun oli kehoitettu osallistumaan siivoukseen ym....

        Aivan vitun sama vaikka tappaisivat toisiansa


    • voivoivohveli

      Kirjoja? Osaako ne lukea suomea?

    • weweewew

      onko sinne viety raamattuja jotta pääsevät kotoutumaan

      • sfadsad

        Siinä on kauhua kerrakseen kun lukee "Johanneksen Ilmestyksen", maailmanlopun meninki ja paholaisia...


    • yjytsdfu

      ja voivat varmaan lukea heille raamatusta vanhaa testistä siellähän lyötiin vääräuskoiset oikein huolella. ja sen jälkeen lukea hiemaan pelastussanomaa

    • Kiikiiik

      Viekää raamattua pakanoille

    • mikolat

      No on kyllä huonot teillä esillä.

      Anatko aina huonoa nuorille .

      Anna hyvää nuorille kyllä videoita löytyy kunolistakin katsotavaa.

      Hieman pelastus sanomaa mistäs tuolaista tuleekin mieleesi.?

      Pelastus sanomaa on levitettävä oikein kunolla ihmisten keskuuteen.

      Jeesus on sana mistä alkaa uskon julistus .
      Mitä se sinulle merkitsee.
      Minulle Jeesus merkitsee kaikkea ...

      Olen uudesti syntynyt 1988 ja se oli todelinen kokemus.Mulla oli pieni metsä kauppa lonkka oli kipeytynyt katsoin tv siellä oli ohjelma jossa oli nainen joka paransi rukouksen avulla.Ajatelin että olisi hyvä mennä hänen puheilleen ,mutta hänelle oli 2,5 kk jono.Päätinkin itse rukoilla hyvin laajaalaiseesti lonkan puolesta.
      Tuntui siinä sänky rukouksessa että nousin 45`kulmaan vedin käsiäni irti muten saanut tuntui että tämähän on todelista uskovaisten asiaa.

      Siinä tunsin että uudesti synyin.
      Mulla oli rakenus miehiä kesällä siinä, kun he kiroilivat otti se korvaan kovasti.
      Siitä tiedän että uudesti synyin.

      Olen aina kertonut uudesti syntymistäni ihmisille että minut tunetaan kyllä.

      Mene vapaaseurakuntaan.Mene Paavo Järvisen kokoukseen tai Pirkko Vesavaaran kokoukseen tai Heluntai srk.

      • öi2tuö

        Kaikki uskonnot ovat harhaa jotta ihmiset pysyisivät kuuliaisina orjina.


    • wwdwdwdwd

      voisiko vaikka järvisen tai vesavaaran kutsua käymään kepilässä niin saisivat uskon sanomaa koska pääasia maahanmuutajilla on siis kotoutua eli omaksua mei´dän kulttuuri, ei siis toisinpäin huomaa pääpaino ei sanalla
      olikos siellä kepilässä ketään kristittyä töissä

    • Kijuikjui

      Kun ne kerran on veren makuun päässeet,ei ne siitä luovu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe