Etelä-Suomen Sanomat siirtyy tiistaina 15.3.2016 tabloid-kokoon. Mitä mieltä olette?
Itse peruutan tilaukseni heti kun ensimmäinen tabloidi-etlari kolahtaa postiluukusta.
ESS tabloidikokoon. Peruutatko tilauksesi?
6
133
Vastaukset
- hanne84
Vittu en oo tilannu enkä tilaa... nyt ovat lyöneet ees.fi sivuiltakin kaikki osiot melkein maksulliseksi. olkoon paska...
- TabloidOK
En tilaa etlaria, mutta kokonsa puolesta tabloid on minusta paljon parempi. Enkä usko kokomuutoksen vaikuttavan sisältöön, joka lienee oleellisinta lehdessä.
- Jousiala
Vai ettei kokoomus vaikuta tuon lehden sisältöön. Mistä niin päättelet?
- fkfjhfhfdhd
Tänäänkin matu pakotus täytti taas hyvin lehden ja kauanko tuota hyväuskoisten aivopesua on valmis maksamaan?
- etlariihanperseestä
Piloille meni koko lehti tämän tabloidin takia. En tykkää, en jatka etlarin tilaustani.
- tfawary
En tilaa enkä ole tilannut , nettisivunsakin jätän tutkimatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662862- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91731- 1081585
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099