Etelä-Suomen Sanomat siirtyy tiistaina 15.3.2016 tabloid-kokoon. Mitä mieltä olette?
Itse peruutan tilaukseni heti kun ensimmäinen tabloidi-etlari kolahtaa postiluukusta.
ESS tabloidikokoon. Peruutatko tilauksesi?
6
136
Vastaukset
- hanne84
Vittu en oo tilannu enkä tilaa... nyt ovat lyöneet ees.fi sivuiltakin kaikki osiot melkein maksulliseksi. olkoon paska...
- TabloidOK
En tilaa etlaria, mutta kokonsa puolesta tabloid on minusta paljon parempi. Enkä usko kokomuutoksen vaikuttavan sisältöön, joka lienee oleellisinta lehdessä.
- Jousiala
Vai ettei kokoomus vaikuta tuon lehden sisältöön. Mistä niin päättelet?
- fkfjhfhfdhd
Tänäänkin matu pakotus täytti taas hyvin lehden ja kauanko tuota hyväuskoisten aivopesua on valmis maksamaan?
- etlariihanperseestä
Piloille meni koko lehti tämän tabloidin takia. En tykkää, en jatka etlarin tilaustani.
- tfawary
En tilaa enkä ole tilannut , nettisivunsakin jätän tutkimatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909