No pitäiskö mun vaan

mykkänäparas

olla hiljaa ja tehdä niinkuin sä sanot?

20

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesmiestenmies

Niin just suu suppuun vaan.. minä vien ja ohjaan. Muistakin se!

• brummbrummpartystarter

Laita Popedaa koneeseen niinku ei mitään ja tossuihin vipinää, u know :)

• ymmärsinkö_väärin

Ei. Tasa-arvo pitää olla suhteessa.

• jyyyy

Eli sama kuin humppatansseissa mie vikisen ja mies vie.

• teetmitäteet

ei.

• Tavisvaan

Riippuu asiasta: jos olet aikeissa tehdä jotain hölmöä tai vahingoittaa itseäsi, kandeis varmaan tehdä, kuten toinen sanoo nyt. Miettiä ratkaisua. Mutta muutoin Suomi on vapaa maa ja sananvapaus on olemassa. Tietenkin joskus voi olla fiksua vain kuunnella. Eipäs kulu energiaa turhaan jahkailuunntai kinasteluun. Ja pah. Toivottavasti toimin itse, kuten neuvon. Ehkäs tunnet tapauksen ja tiedätkin, miten menetellä. Mutta sitten, jos vastassa on nyrkki ja hella, postu paikalla ja kauas ja hae apua. Tällaistaven olemkokenut itse, mutta jos pyydätkin tässä apua..... Kerro lisää.

• Neiennn

en todellakaan halua että olet mykkänä ja hiljaa, siihen asiaan toivoisin muutosta.

• YksMiesVaanNyt

Ei tietenkään, älä käsitä väärin:), m->n.

• mitäpitästehä

vaan miten????

• mykkäkoulu

Mykkänä oltu puolin ja toisin?

• mykkiä

Siltä vähän tuntuu.

• 2mykkä
        mykkiä kirjoitti:

Siltä vähän tuntuu.

Mistähän mahtaa johtua?

• kerhoy

Sun pitää olla mies ja toimia. Ja pitää pääsi.

• anon_non

Mutku tykkään et kisus sais hetkittäin olla pientä draivia & dominanttia

• Eiharjalla

Eipä taida tietää mies, ettei mun luonne oo tullu vielä esille... Olen vasta vähän tunnustellu sua. : )

• muttavaintutulle

kisu kehrää ...

• Uppistuppis

Teeppä sitten niin kuin haluat, niin kun tähänkin saakka olet toiminut. Esitin kysymyksen vastattavaksi... Älä siellä viisastele!

• senverransanon

Älä ole mykkä jos haluat jotain yhteistä.

• tmiähelle

Kyllä sun pitäisi lopettaa se helvetin ininä ja kasvaa fantasioistas ulos.

• ykstyperänainen

Mikä pistää ihmisen kysymän edes tuollaista. Jokaisella on oikeus puhua ja tulla kuulluksi, jos joku sua kieltää niin käänny oikealle. Onko kenenkään pakko tanssia toisen pullon mukaan, sano sille suoraan se, ja ota hyvä ihminen itseäsi niskasta kiinni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      149
      2489
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      999
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      753
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      691
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      677
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe