palstalla ole näkynyt yhtään Jumalan lasta, jonka kimppuun olisin voinut käydä.
Olen aivan rukoillut paskatäplä Oulun suuntaan, että vl-VALHELAHKO lähettäisi jonkin SAASTAISEN, sukurutsasta siinneen SRL:n valheoppeihin uskovan Jumalan lapsen eteeni raadeltavaksi.
Melperi: Minulla on vaikeaa...
8
<50
Vastaukset
- wqasdfgf
Vai on Mellulla aamupala syömättä.
- Eipä_ole
uskovaisia tänäänkän näkynyt tällä roskapalstalla. Mellu on kuitenkin onnistunut oksentamaan monta aivopierua paskatäplästään:
http://i1.wp.com/asialehti.net/wp-content/uploads/2016/02/10400563_10153905840434836_1185883306439557322_n.jpg?zoom=1.5&resize=346,230- onhan_tuolla
tyypillä vaikeaa...
- napakypä
Tark´ampuja .
- Minun_ei_auta
muu kuin epätoivoisesti asustella palstalla yksikseni ja rustailla pillualoituksia sek' vastailla niihin puhuvaisena veljenä. Kun olen näin tehnyt, heittäydyn lattialle ja aivan hirnun ilosta ja riemusta , kunnes seuraava raatelukohtaus juolahtaa mieleeni ja ryntään palstalle telemään uuden pillualoituksen. Mel.
- tervepäinen
On hienoa, että sinä vanhoillislestadiolainen sukurutsasta syntynyt äpärä olet edennyt urallasi niin hyvin, että pääsit pois suljetulta osastolta avohoitoon.
Kaikkea hyvää sinulle! - Ä_Pärä
Hei, Mellu!
Minä asun siinä sinun alapuolellasi. Kuulen kyllä, kun sinä tennisrunollasi rojahdat lattialle, kieriskelet, piereskelet ja hirnut laadukkaassa elämässäsi. Tiedän, että Heinolan alAssad on taas saanut hulluuskohtauksen, joka tietenkin väistyy vasta kun seuraava hulluuskohtaus sinut saavuttaa.
- Onkohan_kukaan
jaksanut laskea, kuinka monta pillualoitusta olen tänään tenyt palstalle?
Mel.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa672591Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631702SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71660Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631545Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81528Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251228Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241071Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411032RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78974