Ensi viikolla tarkoitus mennä ostamaan Kamuxin Joensuun liikeeltä auto. Kaupat ikään kuin sovittu jo mutta joku ei mielestäni täsmää... Onko kokemuksia ko. liikkeestä?
Kamux Joensuu kokemuksia
16
3769
Vastaukset
- autonostaja
Itelläni yksi hyvä kokemus Joensuusta ja yksi todella paha kokemus samasta liikkeestä joka ei kestä oikeen päivänvaloa. Suosittelen jättämään käynnit välistä! itse kierrän tulevaisuudessa niin kaukaa kuin se on mahdollista, toki joku toinen voi sieltä autuuden löytää hyvällä tuurilla ja keskellä viikkoa asioiden aamuvarhain kun on kahvit juotu jo. Viimeiseksi sattuneesta vielä että en ole niin aliarvioivaa välinpitämätöntä, huonokäytöksistä sekä tympeää palvelua saanut ikinä mistään, jos nyt palvelusta voidaan edes puhua.
- Suivaantunut
Huonoja kokemuksia ko, liikkeestä. Auto juuri katsastettu, mutta vikaa vian perään ja korvausasioista puhuttaessa, eipä myö osata tälle mittään. Normaalia kulumista kaikki. Jarrut
jumissa, sylinterit vuotaa, palat loppu ja raudoilla, raidetangon pallonivel väljä, ym,ym.
Kaikki normaalia vanhan auton kulumista juuri katsastetulle autolle. Hohhoijaa, no se oli
viimeinen auto siitä liikkeestä.
- Anonyymi
Itse ostin kamuxsilta huutokaupasta auton vikavaloja ei pitänyt palaa ollenkaan. Menin autoa hakemaan monen sadan kilometrin päästä eivät tuntuneet tietävän koko autosta. Itse löysin sen rivin viimeisenä mutta sitten ei avaimista tietoakaan. No avaimet löyty ja kaapeleilla käyntiin ja se vika valojen määrä; ei väriloisteesta ollu puutetta.. Nyt tuntuu koko myyjä olevan kateissa. Onpa hienoa toimintaa
- Anonyymi
Osta Sakalta samanlaisia pommeja sielläkin. myynnissä.
- Anonyymi
Jos unohdit joskus uudeksi vuodeksi ostaa pommit...ei hätää kamux myy niitä ympäri vuoden 🙂
- Anonyymi
Joensuun Puskaradion mukaan ei tullu kamuxista kovin hyvää palautetta😂 tietää ainaki välttää jos ei palvelu pelaa
- Anonyymi
Huono
- Anonyymi
Vanha ketju mutta päivitystä tähän.
Todella surkeaa asiakaspalvelua, valehdellaan auton kunnosta ja tympeästi tyrkytetään ostamaan viallinen auto. Kannattaa kiertää mahdollisimman kaukaa ainakin tämä myymälä. - Anonyymi
Itse en astu kyseiseen liikkeeseen enää ikinä. Valehdellaan päin naamaa ja johdetaan harjaan tahallisesti. Jos ostat jotain, kohde pitää tarkistuttaa ulkopuolisella historiaa myöten. Myyjän ammattitaitoon ja luotettavuuteen ei kannata nojautua ostopäätöksen teon yhteydessä. Kyseisellä toiminnalla loppu lähenee nopeasti.
- Anonyymi
Kamux Joensuulle ja vastuumyyjä Jani Hytille täydet pisteet vastuullisesta autokaupasta. 6 pv kaupan teon jälkeen huomasin AdBlue vuodon ,joka korjattiin myyjän toimesta , jo 3pv myöhemmin oli osat vaihdettu ja auto liikenteessä.
- Anonyymi
toinen auto reilu kahden vuoden sissään Joensuun Kamuxilta, ensimmäinen auto aiemmin Joonakselta ja jälkimmäinenkii menopeli Joonakselta mutta tällä kertaa sukunimi miehet erottaa. Mukava kokemus molemmissa kohtaamisissa ja toivottavasti Tulevaisuudessakkiin ei voi kyllä moittia
- Anonyymi
Erittäin tyytyväinen saamaani palveluun. Myyjä oli asiantunteva, kohtelias, kiinnostunut mutta kuitenkin tarpeeksi napakka. Toi myös hyvin esille auton heikkoja kohtia eikä pelkästään niitä hyviä puolia. Tämä minun kokemuksella melko harvinaista millä tahansa myyntialalla. Näin ollen en voi muuta sanoa kun että todella tyytyväinen myyjään ja sitä kautta Kamuxiin. Negatiivinen palaute tuppaa tulemaan meidän kulttuurissa paremmin esille kuin positiivinen. Muistetaan myös kehua kun sen aika ja paikka on!
- Anonyymi
Kyllä haisee jo aikas kauas, että loppu kommenteissa myyjät tai kytkyhenkilöt asialla. Lisää vaan vielä enemmän epäluottamusta kyseiseen firmaan, mutta yritys hyvä kymmenen paikata mennyttä mainetta.!!!
- Anonyymi
Summasummarum, eli kierrä kaukaa kyseinen liike.
- Anonyymi
Ihan ok.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624362Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141543Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381317Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681083- 58929
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.169847Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791