Olen pannut merkillä, että näillä yhteiskunnan edelläkävijöillä on hyvinkin aggressiivisen ja itsekkään oloisia koiria. Ilmeisesti näille cappuccinon, kasvisruuan ja taiteen ystäville ei koirat sitten sovellu laisinkaan vaikka käsittääkseni ovatkin rauhaa ja hyviä tapoja arvostavia kansalaisia. Ovatkohan sittenkin liian herkkä sieluisia runoilijoita hallitsemaan arjen tositilanteita kun elävät omassa turvallisessa kuplassaan? Ei siis millään pahalla, koska en halua yleistää:)
"Hipsteri" ihmisten aggreessiviset koirat
5
234
Vastaukset
- Tupsteri
No kyllähän just aika rankasti yleistät jos väität että hipstereillä on aggressiivisia koiria. En minä ainakaan ole tuollaista edes havainnut.
- röpsteri
En minäkään. Taidat yrittää nyt trollailla. Itse olen hipsteri ja hipsteri kavereillani on ihan normaaleja kivoja koiria kyllä.
- huomaittaisin
että et voi olla hipsteri sillä OIKEAT hipsterit eivät enää käytä sitä nimitystä itsestään. Itse olen oikea, mutta en voi paljastaa mikä olen sillä muuten en olisi se. Ymmärrätkös? Ja minunkaan tuttavapiirissäni ei ole aggressiivisia koiria.
- TshetsenianRepijä
Aggreja koiria on syrjäkylillä elelevillä, rumilla pariskunnilla, jolla on alhainen sosio-ekonominen asema ja homeinen pakettitalo. Ikää usein 40-60 vuotta ja ainut itsetunnon lähde julmasti haukkuvat koirat verkkohäkissä. Harvinaista rotua tai muuten ylivoimaisempia puruvoimaltaan kuin muiden koirat.
- röbinhuud
No, ehkä sitä tuli yleistettyä nyt liikaakiin. Oli varmaan paha päivä kun kaffilassa yksi mikä lie tällainen tollo pelästytti minut ison rähisevän koiransa kanssa nurkan takaa jonka johdosta kaatui juomat reisille perkule. Eikä edes pyytänyt anteeksi tai tarjonnut uutta juomaa tilalle. Voi helevata! Nyt olen kuitenkin jo rauhoittanut.
Tshetsenian repijä on varmasti enemmän kuin oikeassa tässä asiassa luulen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä912920Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991686Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461567- 871391
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4021384Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4021308Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21089Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381047Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329874Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden257855