Olen pannut merkillä, että näillä yhteiskunnan edelläkävijöillä on hyvinkin aggressiivisen ja itsekkään oloisia koiria. Ilmeisesti näille cappuccinon, kasvisruuan ja taiteen ystäville ei koirat sitten sovellu laisinkaan vaikka käsittääkseni ovatkin rauhaa ja hyviä tapoja arvostavia kansalaisia. Ovatkohan sittenkin liian herkkä sieluisia runoilijoita hallitsemaan arjen tositilanteita kun elävät omassa turvallisessa kuplassaan? Ei siis millään pahalla, koska en halua yleistää:)
"Hipsteri" ihmisten aggreessiviset koirat
5
227
Vastaukset
- Tupsteri
No kyllähän just aika rankasti yleistät jos väität että hipstereillä on aggressiivisia koiria. En minä ainakaan ole tuollaista edes havainnut.
- röpsteri
En minäkään. Taidat yrittää nyt trollailla. Itse olen hipsteri ja hipsteri kavereillani on ihan normaaleja kivoja koiria kyllä.
- huomaittaisin
että et voi olla hipsteri sillä OIKEAT hipsterit eivät enää käytä sitä nimitystä itsestään. Itse olen oikea, mutta en voi paljastaa mikä olen sillä muuten en olisi se. Ymmärrätkös? Ja minunkaan tuttavapiirissäni ei ole aggressiivisia koiria.
- TshetsenianRepijä
Aggreja koiria on syrjäkylillä elelevillä, rumilla pariskunnilla, jolla on alhainen sosio-ekonominen asema ja homeinen pakettitalo. Ikää usein 40-60 vuotta ja ainut itsetunnon lähde julmasti haukkuvat koirat verkkohäkissä. Harvinaista rotua tai muuten ylivoimaisempia puruvoimaltaan kuin muiden koirat.
- röbinhuud
No, ehkä sitä tuli yleistettyä nyt liikaakiin. Oli varmaan paha päivä kun kaffilassa yksi mikä lie tällainen tollo pelästytti minut ison rähisevän koiransa kanssa nurkan takaa jonka johdosta kaatui juomat reisille perkule. Eikä edes pyytänyt anteeksi tai tarjonnut uutta juomaa tilalle. Voi helevata! Nyt olen kuitenkin jo rauhoittanut.
Tshetsenian repijä on varmasti enemmän kuin oikeassa tässä asiassa luulen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446