Olen homo ja kävin armeijan.

hoitajista

Minulla oli armeijassa hauskaa kun sain viettää aikaa miesten kanssa. Sen verran hallitsen itseäni, että suihkussa ja saunassa ei alkanut seisoa.
Meillä oli suihku ja wc-tilat lähekkäin. Aina kun suihkuun meni joku komea isomunainen kaveri niin kävin aina juttelemassa kaverin kanssa kun se oli suihkussa menin vessaan tai itsekkin suihkuun.
Toki minun piti masturboida useaan otteseen. Monta siemensyöksyä päivässä vähentää myös noita himoja.

Intti kaverit eivät tieneet, että olin homo, elin intin kaapissa. Sen sijaan kerroin asiasta varuskunnan parille nuorelle sairaanhoitajalle. Aluksi he olivat hämmästyneitä, mutta sitten aloimme puhua miehistä ja siitä kuinka ihanaa se on homomiehelle kun saa olla komeiden miesten seurassa.Myös sairaanhoitajattaret kertoivat omista miesseikkailuistaan ja minä omistani, otettiin mm. suihin otto puheeksi. Nuo nuoret naiset olivat senverran hienotunteisia, etteivät homoudestani puhuneet.

Kävin jokatapauksessa aukin.

Niin ja olen Tom of Finland mieheiä.

4

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toffeeta

Kas kun et käynyt RUK:ta:

"Olemme tutkimassa Touko Laaksosen sotilasuran vaiheita Pajamäen tykistölinnoituksen raunioilla Länsi-Helsingissä. Laaksonen puolusti itsenäistä Suomea jatkosodassa tykistöpatterin johtajana. Pajamäen Patterimäki oli paikka, jossa hän astui palvelukseen.
      Laaksonen menestyi sodassa paitsi seura- ja seksielämässä myös sotilaana. Parissa vuodessa hän yleni ensin vänrikiksi ja myöhemmin luutnantiksi.

Helsingin suurpommitusten aikaan 1944 Laaksonen johti raskasta ilmatorjuntapatteria. Samana keväänä hänelle myönnettiin neljännen luokan vapaudenristi."

• hoitajista

Tosin olen venäläinen enkä ole käynyt Suomen vaan Venäjän armeijan. Olin siellä tuvan vanhimman morsian.

• dry

Mannerheim oli homo ja nykyisin on täysin selvää, että myös Hitler oli homo. Luultavasti myös generalissimus Stalin oli homo, koska hän sublimoi itseinhoaan Venäjän ja erityisesti Ukrainan kansan tuhoamiseen.
      Viimeisimpien tutkimusten perusteella Lenin-setä oli homoseksuaali ja hän piti piti erityisesti pienistä punaposkisista pojista. Tamperella on muistitietoa, että hän vei köyhiä poikia asunnolleen asuessaan siellä ja tarjoili marmelaadia ja marsipanileivoksia. Siitä tulee nimitys Lenin-setä.

• Homo-natsi-Suomi

Suomen homoarmeija on hävinnyt kaikki sotansa. Maailman ohuin kirja on "Suomen sotavoitot". Ainoa armeijaan liittyvä mistä Suomi tunnetaan maailmalla on Touko Laaksonen alias Tom of Finland. Suomalainen 2. maailmansodan aikainen homosotilas tiukoissa housuissaan on se kuva mistä Suomi tunnetaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      176
      2626
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2397
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      859
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      750
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      736
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      86
      730
    9. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      688
    Aihe