Perkeleen seitenoikean pellet. Leikkikää siellä hiekkalaatikolla sovussa ja jos sattuu palikat menemään sekasin niin elekää täällä kirjotelko. Ketäänkö se ei saatana kiinnosta.
No ny riitti
13
123
Vastaukset
- 7oikealta
Saammeko edes hieman panna kakkoseen...ehki kärkeä kostuttaa?
- Missärahat
En muistanut sanoa et halla baari aukeaa pääsiäisenä. Tervetuloa stidi sinne. Epäilen et et uskalla.
- ououoyuiiiiooo
Määräile vain vaikka akkaasi...älä minua...hahahahahahaahaha
- napskunsattuu
Etkö sinä tollukka älyä että täällä ei naapuris kirjoittele. Vaan me hyryläiset jotka olet saanut vihamieheksesi. Iteppähän olet valintasi tehnyt kun täällä meille vittuilet. Turha itkeä sitten kun napsahtaa. Tosin itku ja poliisin huuto se on sinullaisella ensimmäisenä mielessä.
- eirikollinen
En minä teille hyrynsalmelaisille kirjoittele , tollo....ymmärrä jo !
- auuauuauuuu
Eihän teille vajukki tollo persut kannata mitään kirjoittaa, kun tuo luetun ymmärtäminen Hyrynsalmella on ihan vähän vaan hakusessa!!! Minä oon ikäisekseni kuitenkin aika timmissä kunnossa, joten pentujen on turha uhkailla voi tulla aika pahasti lättyyn!!! Pysyttele vain nahoissasi huoran penikka!!!
- Seitenoikeanpaskakeisari
Hahaa stidi. Tuotahan ei kukaan usko.
- stiditus
Ei taijja olla stidistä hallakkaan tulijaksi. Luomeen tulee varmasti. Van kaappihomojuoppopa se onki !!
- ououoyuiiiiooo
Mikä on hallakka ?? Ja missä se on ??
Kyllä on hauskaa, kun joku haluaa mut hallakkaan,,,,,hahahahahaha - stidilläkustapäässä
Ravintola halla. Hyryntien ja vanhantien risteyksen tuntumassa. Kieltämättä ois hauskaa nähä onko stidillä "munaa" tulla ko. Anniskeluravintolaan. Nähtäs ainaki että kuka siellä oikeen "lättyyn" saa :DD
- dibbadabba
Oliko tuo uhkaus ??
- vitunakka
Käy kato paikan päällä! Vai joko pitää huutaa POLIISI!!
- huhuhhhuuuu
Menkää te vaan Hallaan ...mä meen Katinkultaan.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä551553- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231228- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602