Ensimäistä tablettia olisin hankkimassa ja ajatus olisi tilata tuolta kiinan markkinoilta, koska nämä suomen hinnat ovat aika suolaiset.
http://www.gearbest.com/tablet-pcs/pp_286366.html
Tuollainen ihan pätevän näkönen tuli vastaan, mutta mitä tuumitte onko tuo windows android toimiva kombo? Jos jollain löytyy tuollainen yhdistelmä niin kertokaahan hyvät ja huonot puolensa.
Ja mielipiteitä saa toki heitellä ilmoille!
Teclast merkistä kokemuksia
X98
6
540
Vastaukset
- äläpolleaisallekaki
gearbest.com
ei välttämättä ole edes kiinan luotettavin paikka - Eri-kysyjä
Onkohan tuollaista android / Windows yhdistelmää itse mahdollista asentaa Windows tablettiin
- VainTehtaaalla
Ei voi asentaa
- Vapushaukka
Kyllä sen muutn voi asentaa, miksi väität toisin?
- shjk
Minulla on Teclast X98 Plus puhdas Windows 10 tabletti. Kelpo laite se on, tarkka näyttö, 2048 x 1536.
Mihin muuten sitä Androidia tarvitaan? En näe sille mitään järjellistä tarvetta.- Mielummin_Android
Mielummin puhdas Android ilman sitä oksettavaa Windows 10:ä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292350- 1282293
- 1582054
- 351650
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201648- 511037
- 86995
- 18939
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904