Ensimäistä tablettia olisin hankkimassa ja ajatus olisi tilata tuolta kiinan markkinoilta, koska nämä suomen hinnat ovat aika suolaiset.
http://www.gearbest.com/tablet-pcs/pp_286366.html
Tuollainen ihan pätevän näkönen tuli vastaan, mutta mitä tuumitte onko tuo windows android toimiva kombo? Jos jollain löytyy tuollainen yhdistelmä niin kertokaahan hyvät ja huonot puolensa.
Ja mielipiteitä saa toki heitellä ilmoille!
Teclast merkistä kokemuksia
X98
6
560
Vastaukset
- äläpolleaisallekaki
gearbest.com
ei välttämättä ole edes kiinan luotettavin paikka - Eri-kysyjä
Onkohan tuollaista android / Windows yhdistelmää itse mahdollista asentaa Windows tablettiin
- VainTehtaaalla
Ei voi asentaa
- Vapushaukka
Kyllä sen muutn voi asentaa, miksi väität toisin?
- shjk
Minulla on Teclast X98 Plus puhdas Windows 10 tabletti. Kelpo laite se on, tarkka näyttö, 2048 x 1536.
Mihin muuten sitä Androidia tarvitaan? En näe sille mitään järjellistä tarvetta.- Mielummin_Android
Mielummin puhdas Android ilman sitä oksettavaa Windows 10:ä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Murhamies
31-vuotias Suomussalmella asuva mies epäiltynä murhasta, aikaisemmin kontolla pahoinpitelyjä. Ken lie kyseessä ja kuka u333286A miehelle :)
Oli mukava näkeminen taas eilen. Olisinpa tänäänkin nähnyt sut. Harmi ettei tunneta kunnolla. Ja etten voi saada su362158- 1441469
Kansanedustajien palkkioihin roimat korotukset
Kansanedustajien palkkiot nousevat lokakuun alussa sadoilla euroilla, kertoo eduskunnan palkkiotoimikunta. Ensimmäisen1571366Joko sä olet aivan totaalisen rakastunut
Tai sitten sulla on joku hätänä. Kaikkeni lähestulkoon yrittänyt että perääntyisit mutta ei 😄801233Kiantaman johtaja Vernu Vasunta !
Kolmeksi ja puoleksi vuodeksi vankilaan ja neljäksi vuodeksi liiketoiminta kieltoon,että silleen Kiantalaiset!!!!271184Keskisarja todettiin rasistiksi
Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän3551013- 921002
Olitkohan koskaan
yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos83857On varmaan aika sanoa lopullisesti heippa
Kai sen oli pakko joskus tapahtua, ennemmin tai myöhemmin, toki toivoin että myöhemmin. En koskaan ole tykännyt sanoa he50833