Veikkonen!

En_ymmärrä_toimintaasi

Pidän sinua epäluotettavana vai tietääkö akkanen vahvoista tunteistasi toista naista kohtaan?

21

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pidäihmeessä

Ja painu vittuun

• aloittaja_

Ja kommunikointi ei taida olla vahvuuksiasi!

• Ööööööötuota

mutta kun akan tunteet ovat yksipuolisia minua kohtaan, niin miksi hänen pitäisi mitään tietää? Koska minulla ei ole tunteita häntä kohtaan?

• aloittaja_

Höpö höpö... Kyllä välität akastasi! Vielä pahempaa olisi se, että olet hänen kanssaan etkä edes välitä! Hyi helv...

• Ööööötuota
        aloittaja_ kirjoitti:

Höpö höpö... Kyllä välität akastasi! Vielä pahempaa olisi se, että olet hänen kanssaan etkä edes välitä! Hyi helv...

en ole akan kanssa, joten ei varmaan minulle.

• aloittaja_

Niin no sitten et ole varmaankaan hän!!!

• SiinäKaikki

Jokainen pitäkööt huolen omista tunteistaan ja asioistaan. Nämä "ämmät" oli ne sitten naisia tai miehiä ovat säälittäviä kyttääviä toisten ihmisten elämään puuttuvia reppanoita!

• Jurppiiko

Sinähän sen tiedät. Ei taida tunteet kovin vahvoja olla kun täällä huutelet.

• aloittaja_

Niin... Kakan jauhaja vaan!!!!

• jurppiiko

Aloittajaa taitaa jurppia jokin asia aivan käsittämättömän suuresti. Mikäköhän se asia olisi?

• aloittaja_
        jurppiiko kirjoitti:

Aloittajaa taitaa jurppia jokin asia aivan käsittämättömän suuresti. Mikäköhän se asia olisi?

Toisten tunteilla leikkiminen.

• aloittaja_

Ja vaikka olisit rehellinen ja luotettava, ei meistä tulisi koskaan mitään, friendzone max, syyt siihen ovat minussa ei sinussa. Ja niitä syitä en tule sinulle koskaan paljastamaan.

• eikösjoo

Silloin on hyvä, että on tehnyt toiselle selväksi että minulla on syitä eikä meidän välillä voi koskaan olla muuta kuin ystävyyttä ja antaa sitten toisen myös päättää haluaako hän mitään.

• aloittaja_

Olen tehnyt täällä riittävän selväksi... Muualla ei meidän tapauksessa ole tarvetta.

• eikösjoo

Sinulla on siis joku mielikuvitusystävä täällä, muussa tapauksessa tiedät ettei asia ihan noin ole. Mutta kyllä itse ainakin katson, että tietyt asiat ihmisessä on no-no, jotta parisuhteen voisin aloittaa, mutta nehän selviää vain irl ja siellä olen ne aina kertonut.

• aloittaja_

No kutsutaan sitten vaikka mielikuvitusystäväksi ja sellaiseksi jääkin, koska on jo tiedossa no-no -syyt, minkä vuoksi ei tarvitse irl keskustella.

• eikösjoo

Et ollut sitten se, jota ajattelin, sillä me ei vielä tiedetä toistemme no-no syitä.

• aloittaja_

Tiedän vain omani ja se riittää minulle.

• eikösjoo

Niinhän se yleensä on, että parhaat tyypit ovat jo varattuja. Toivottavasti olet sen sille toisellekin kertonut.

• aloittaja_
        eikösjoo kirjoitti:

Niinhän se yleensä on, että parhaat tyypit ovat jo varattuja. Toivottavasti olet sen sille toisellekin kertonut.

Syyt eivät liity parisuhdestatukseen. Vastaan tarvittaessa kysymyksiin parhaimmalla katsomallani tavalla.

• Veekkone

Sulle ja ex-Muijalle riittää vai mitä uutta halluut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      360
      6531
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3856
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      21
      1405
    4. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      12
      1147
    5. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      98
      1051
    6. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      162
      928
    7. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      920
    8. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      876
    9. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      17
      869
    10. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      9
      847
    Aihe